Reset Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Denne selgeren er ikke til å stole på. Overførte penger til han for 1MND siden, å jeg har enda ikke fått delene mine. anbefaler han IKKE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Hei, er det 188 diff på denne ? og kunne du sjekket utvekslinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 har du venstre framdør og venstre framskjerm? snedte deg en mail også jeg bare for å være sikker på at du så detta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Har du fortsatt speedometeret?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Ser ikke ut som at han er så aktiv her på forumet lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Tror ikke internettet hans er oppe og går helt enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 rektig, men det forklarer jo kanskje litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Har du fortsatt speedometeret?? Tok det over SMS rektig, men det forklarer jo kanskje litt. Hehe, midt i flyttebølja. Så her tar ting desverre tid "/ Men jeg tror jeg kommer til å bruke en del selv av f.eks. dørtrekk og elruter i min e34 om dette passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 hadde du venstre framskjerm da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 hadde du venstre framskjerm da? Den er desverre solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 jaja, da får jeg fortsette den store framskjerm jakten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå