SofaKingFresh Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Om du vil ha coilovers med kjørekomfort, så må du jo finne noen som du kan stille hardheten så langt vekk du kan. Hadde jeg gått for "dyre" coilovers til en så ny bil, så SKULLE det ha vært høyde OG hardhets justering. Men å finne noen som er bedre enn andre, til en fornuftig pris er vel værre. Men, jeg skal gå for KW v2 til våren. Uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Bilstein B14 Coilover så får du maks kjørekomf i forholdt til såpass senk også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kkmksr Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Hei hei Lurer på om noen kan hjelpe meg. Har kjøpt en 320dat xdrive 2009mod og skal ha coilovers på den. Finner ingen spesifikk sett/kit til denne bilen. Kan KW Variant1 el. som passer 320d brukes? Håper veldig på positivt svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Hei heiLurer på om noen kan hjelpe meg. Har kjøpt en 320dat xdrive 2009mod og skal ha coilovers på den. Finner ingen spesifikk sett/kit til denne bilen. Kan KW Variant1 el. som passer 320d brukes? Håper veldig på positivt svar Er ganske sikker på at xdrive må ha egne senke sett som bare passer xdrive. KW har et variant 3 sett som passer xdrive, men det koster nok endel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå