Appelgren Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 E46'n skal utpå Var visst is på banen.. så blir vel ikke de aller raskeste rundetidene å se En kamerat av meg jobber med utbyggingen, og han mente på at man burde ha så myk bil som overhode mulig om man skulle utpå der, da isen var brutal på mange steder. De skulle utpå med skrape eller lignende trodde han, for å jevne det ut litt Blir nok uansett ganske morsomt skulle gjerne vært å kjørt selv også, men er på skytetrening på den tiden... Flere skyttere her inne ja hehe Ikke bare dere. Anngående hjelm, godkjenner de gamle shark-hjelmen min eller
Appelgren Skrevet Januar 22, 2011 Skrevet Januar 22, 2011 Akkuratt kommet hjem, og det var no inni hellsikkes mange biler der. Skulle kjørt, men glemte selvfølgelig penger hjemme Men var morro og se på uansett
wicky124 Skrevet Januar 22, 2011 Skrevet Januar 22, 2011 hvordan kan man glemme penger hjemme når man skal ut og bruke penger? regna med at det var stappfullt der...orka ikke stå opp og dra dit...
Appelgren Skrevet Januar 22, 2011 Skrevet Januar 22, 2011 hvordan kan man glemme penger hjemme når man skal ut og bruke penger? regna med at det var stappfullt der...orka ikke stå opp og dra dit... Det kan du faen meg lure på
Espen02E30 Skrevet Januar 22, 2011 Skrevet Januar 22, 2011 Syns det var bra jeg, masse folk. Litt glatt med gatedekk men. Noen som har fler bilder eller film av en hvit 02?? 5. gir og holdt stumt over strekka Hadde kamera på bilen så skal legge ut film senere.
TurboLag Skrevet Januar 22, 2011 Skrevet Januar 22, 2011 Hadde satt pris på om noen posta eventuelle bilder av haugen min Svart E30, med krølla høyre side
CV-Erik Skrevet Januar 22, 2011 Skrevet Januar 22, 2011 Den 02n var fet! Du ble jo "intervjua" og greier av kommentatorn! Alt gikk i slowmotion i forhold til bilene med ispigg da;p Og det var egentlig ikke så sinnsykt mange folk der, men var en del. Har sett værre!
engen90 Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Var der sjøl med touring og colakork felger Første gang jeg kjører på bane og det var utrolig morsjomt, men kunne vært litt bedre feste. Ga i vertfall medsmak. Virkelig tøff den 02en din espen
S.Arnesen Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Flere skyttere her inne ja hehe jepp. Gjør ett desperat forsøk på å knuse lerduer en gang eller to i uka
helgeb Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 tok et par hundre bilder, skal se om jeg får lagt ut noen i kveld av bmw`ene som var der
Chris_ Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Det var glatt ja! Men helt sinnsykt rått Er blitt så sykt forelsket i M54B22 motoren jeg Alltid litt mer å gi enn man tror Nest siste sving før du kommer til sletta før slakteren var latterlig glatt da! Resultat: Sprekk i bakfangeren.. men vi tar det med et smil og gasser videre !!
Espen02E30 Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Den 02n var fet! Du ble jo "intervjua" og greier av kommentatorn! Alt gikk i slowmotion i forhold til bilene med ispigg da;p Og det var egentlig ikke så sinnsykt mange folk der, men var en del. Har sett værre! Takk takk Ja faen måtte visst prate litt etter første runder der, fett å høre seg selv prate Nå har bilen fått en real vask og er på bukker i garasjen igjen, venter på våren! Fant ett bilde til, ser ikke akkurat stressa ut...
DannyRS Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 Hmm, hvordan klarte jeg å ikke få med meg dette..
Espen02E30 Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Desverre ikke rå på dette med å lage video enda men her er ihvertfall en. Litt glatt med gatedekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå