-Martin- Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 Hmm, hvordan klarte jeg å ikke få med meg dette.. Slapp av! Det var absolutt ingen ting å gå glipp av, med mindre du liker å stå i kø blandt norges elite av harryfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Hmm, hvordan klarte jeg å ikke få med meg dette.. Slapp av! Det var absolutt ingen ting å gå glipp av, med mindre du liker å stå i kø blandt norges elite av harryfolk! Tror nok den trenger litt mer utdypning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Hva forventet du? At du skulle få kjørt så mange runder du ville hele dagen lang? Syns absolutt det var verdt pengene, og var utrolig morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 +1 Jaggu sto ikke touringen i grøfta begge gangene den dukka opp på filmen bortsett fra det likte jeg videon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Jeg forventet nok ca. havparten av oppmøtet og litt mer kjøring enn 2 heat a' 10 min. At føret på banen var av det mindre morsomme for oss med gatedekk kan vel ingen klandres for, men det hevet jo på ingen måte opplevelsen av dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 1.29, ser bare ræva di men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Det var drit morro ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå