burnout18 Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Trenger vel ikke å være useriøs for å skrive lite? er bare å ringe å få den info'n man vil det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Så, dersom man kjører en ulovlig ombygget bil og får skylden for en alvorlig ulykke der noen dør eller blir uføre, hva kan man vente seg? Regressskrav fra forsikringsselskapet i millionklassen? Det tror jeg spørs helt på ulykken, og om ombyggingen har påvirket årsaken til ulykken eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 og det med batteriet forran hører til biler som ikke har rekke 6er Er dette tilfelle? Min '90 E34 520i har batteri foran. Mens min '91 E34 520i har batteri bak... men så er jo dette litt eldre modeller da. min 91 525 har batteri foran. sorry for mer offtopic men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå