ww2 Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 De første er peters cabrio bygd 111stk Dette er Hornstein har ingen info om denne,men den er bygd på samme måte som peters. Dette er lumma type 1 Lumma type 2 bygd som en e30 cab,slik meg og pedi holder på med Her kommer en utgave som jeg ikke viste noe om før nå nylig dette er Karmann lite info om denne også,sansynligvis bare bygd en eller to av disse.Det sies at dette var alternativet som bmw hadde til bauer,men den ble ikke godtjent av bmw Og her er baur som de fleste har sett før Noen som vet noe mer Tenkte dette måtte være litt int for alle e21 fans
Orjan Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 Og her er bauer som de fleste har sett før... Baur - ikke Bauer Ellers fins også en amerikansk sak - Bradford ..og AGM Hentet fra http://www.bmwe21fansclub.it
ww2 Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Skrevet Januar 21, 2011 Og her er bauer som de fleste har sett før... Baur - ikke Bauer Ellers fins også en amerikansk sak - Bradford ..og AGM Hentet fra http://www.bmwe21fansclub.it Tøft hadde hørt om AGM men ikke om den andre,Hilsen kaptein stavefeil
316 Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 Den amerikanske var utrolig stygg... Ville nok hatt Lumma 1 eller 2 !
Pedi Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 Jøss, de 2 siste utgavene der har jeg faktisk ikke sett før... Etter ønske fra ww2 her, så legger jeg ut noen bilder av Michael Jüngers E21. Denne bilen ble kjøpt ny av hans foreldre, og ble ombygget til Peters noen få år etterpå - for så å bli bygget om til Lumma Cab etter at Jünger hadde overtatt den... Her er en kopi av katalogen til Lumma:
ww2 Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Skrevet Januar 21, 2011 Den amerikanske var utrolig stygg... Ville nok hatt Lumma 1 eller 2 ! Enig
Orjan Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 Etter ønske fra ww2 her, så legger jeg ut noen bilder av Michael Jüngers E21. ooohh - nydelig bil!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå