sv90 Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 da var facelift panser på plass! mangler nyrene men de er bestilt i type svart og kommer på torsdag:) hiver inn noen raske bilder av dette galskapet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Nice. såg jævli bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 Nice. såg jævli bra ut tank u hehe ble fornøyd! var ikke sinnsyk forskjeld men stor for meg fikk beskjed i ste om at ny vanos er på vei og ! så venter jeg på nytt grenrør og noe annet dill! kommer update når ting detter i hus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 da var det kommet noen deler på plass i dag kjøpte også instrument ringer men de har jeg ikke noen bilder av enda CSL flipp til bakluken! alle delene til og bytte girkasse er kommet på plass! nye griller og skilt kom på i dag og! jeg har et m3 sideskjørt liggende. prøver og få tak i det andre og men delenummeret finner jeg ikke igjen på etk :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=51&fg=16 her er skjørta. del nr 1. 380 dollar strykket lakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=BL91&mospid=47621&btnr=51_4253&hg=51&fg=16her er skjørta. del nr 1. 380 dollar strykket lakkert stemmer ikke med dele nummer på det jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 ser bra ut takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 jaja da skulle jeg jobbe litt på bilen i dag men det så jo slik ut på verkstedet! :S fikk ryddet og lagt fram instrument ringene! før: etter: prøve monterte nye CSL flippen i dag og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 legger inn litt bilder og update for den som måtte gi en faen meg og sladjan bttet girkasse på bilen min i dag! borte! ny og gammal mellomaksling! ny og gammal kasse! folk må bare komme med innspill her asså er jo så dødt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Å fy faen, vil aldri ligge der igjen!!! borte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 Å fy faen, vil aldri ligge der igjen!!! heheh joda var jo så kjekt atte tusen takk for hjelpen i dag! hadde ikke kommet langt uten deg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Å fy faen, vil aldri ligge der igjen!!! heheh joda var jo så kjekt atte tusen takk for hjelpen i dag! hadde ikke kommet langt uten deg ! Ingen stress det, takk for hjelpen selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 Ingen stress det, takk for hjelpen selv joda ikke noe problem! gale og tenke på at vi brukte like lang tid på min bil som på din gjorde jo 3 ganger så masse på halve tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Ingen stress det, takk for hjelpen selv joda ikke noe problem! gale og tenke på at vi brukte like lang tid på min bil som på din gjorde jo 3 ganger så masse på halve tiden Jo nyare de blir disse bilene jo trangere er det å komme til Også e de jo de at vi var dødslitne fra dagen før så de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå