sv90 Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 Nice De va fint ja det syntes jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Nice De va fint ja det syntes jeg og Ble kjempe bra de der. Glemte å svare deg på melding i dag, ta deg en tur innom jobben min i morgen. er der fra 11 og utover dagen til 4-5 kansje. har bare glassblåsing på jobben, bare ta me delene så ser vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 Nice De va fint ja det syntes jeg og Ble kjempe bra de der. Glemte å svare deg på melding i dag, ta deg en tur innom jobben min i morgen. er der fra 11 og utover dagen til 4-5 kansje. har bare glassblåsing på jobben, bare ta me delene så ser vi Oki den e brun gir deg en lyd i morgen tidlig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 høm høm.. lurer på og selge:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 hmm noen som vet om det er mulig og måle slag volumet på en motor uten at det blir for omfatende? får det ikke til og stemme.. jeg drar i fra alle 2.0 litere jeg møter på.. vet ikke om det er bilen eller sjoføren:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmah2k3k Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 hvor langt var den kjørt sa du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Dette er en av de fineste eller tror faktisk det er den fineste e46'en jeg har sett her på forumet! Kjempefin bil, bra jobba Det gjor seg veldig med facelift panser å csl "flippen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 Dette er en av de fineste eller tror faktisk det er den fineste e46'en jeg har sett her på forumet! Kjempefin bil, bra jobba Det gjor seg veldig med facelift panser å csl "flippen" takk takk begynner og komme seg! har fått på grøftelys nå så er det litt deler på vei i posten: m3 speil nye eksos tuter nytt ratt (kjøpt av arild G) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2011 Jajaj da var noe nytt dill kommet på bilen! Hiver ut bilder i kveld eller i morgen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 syykt pen bil du har.. har sett på bilen selv på finn, og må si at når den fikk på face lift panseret og angel eyes skilte den seg ut med engang fra de andre. bilder fra med m3 speil osv? synd du selger den no.. skulle solgt et halvt år seinere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2011 Takk skal du ha Har ikke hentet ut speilene enda siden jeg har kjøpt e60 nå og har 2 e46'er uten om så er dårlig med penger for tiden Men her er sykt mye bil for pengene for en som er rask! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Veldig fin bil du har der! gleder meg til å treffe denne på veiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raweo Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Hei du. henta meg en e46 1999 mod nå sist fredag, siden eg hentet den har den hoppet ut av 3 giret 2 ganger, og den jager veldig opp og ned på tomgang når jeg nett har starta den, fusker og litt vist jeg gir på en god del.. airbag lyset lyser hos meg og, men har ikke tenkt for mye på tinga siden jeg nettopp har henta bilen.. kan du gi meg en PM på hva som er gale og hva du gjor får å utbrede " feilene " ? Mvh Robert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 halloen 3 giret da er det bytting av kassen, jagingen kan være litt div men ville begynt med slangen til veivhus da den er vanlig problem og airbag lyset på e46 pleier og være sitte belastnings sensoren i setet. så da må du ha den ny eller få tak i en annen stol slik som jeg gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raweo Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Har vel ikke ca priser på m3 int? vil ikke sette inn originalt om eg ska bytte og tror du det med veivhuset er grunn til at den rykker litt når eg gir på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå