Erebus Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 4 hjulstrekk, 1780 kilo, 660is hester fra en V12. http://www.ferrarifour.com/Start.aspx?lang=en Ligner på en viss brødbil.. Z3 M coupe til og med samme felger... Introfilmen er rimelig legendarisk..men kunne vært henta direkte fra top gear...venter sånn halveis at clarkson når som helst bryter ut.. " until you do... THIS" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Nydelig bil! VIL HA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 En ny Ferrari er alltid spennede... vi snakker jo tross alt om toppen av en slags europeisk "Ivy League" når det gjelder sportsbiler... en fin introfilm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Den ligner litt på Z3M Coupe, ja. Men det trenger jo ikke å være en dårlig ting. Jeg synes bilen ser bra ut til å være en fornuftig Fellalli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Fantastisk stilig bil, elsker når designerene tøyer grensene litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Syns den er grisestygg. Men den vil sikkert bli solgt i bøtter og spann på asiatiske markeder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Og i usa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Aspen-folka trenger vinterslede de og. Ville ikke overrasket meg om noen showoffs tok med en slik FF opp på norske hytteturer og........................... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 1780 kilo ? seriøst ? Har de laga mellomakseler og differensialer av bly? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 1780 kilo ? seriøst ?Har de laga mellomakseler og differensialer av bly? Synes du 1780 var tungt for en bil som nesten er like lang som den nye BMW Syvern og har V12, samt firehjulstrekk. Det nye firehjultrekk systemet Ferrari her har pattentert veier halvparten av ordinære systemer og drives av små elektromotorer på fremhjula Lettere blir det ikke i denne luksus klassen spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Er allerede forhåndsbestillt en stk Ferrari FF til Norge Å ja, han skal bruke den opp på hytta på vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Satt på med en slik i dag! Helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Syns den er grisestygg. Men den vil sikkert bli solgt i bøtter og spann på asiatiske markeder. Helt enig i STYGG. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Jeg synes dette er den kuleste Ferrarien siden F40. Kan ha noe å gjøre med at jeg digger Z3Coupe òg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå