krtors Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 Noen bilder fra ikveld: Begynte først litt inni bilen: Så var det å begynne med fronten: Skulle hive på vinterdekka, men bremsene var for store. Så da ble det 18``
krtors Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Skrevet Februar 14, 2011 Lite som skjer her for øyeblikket. Ledningsnett er bestilt fra Tyskland. Har mottatt en liten sak som skal ``lure`` startsperra. Kommer nok en bilde update i helga
krtors Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Skrevet Februar 25, 2011 Nå gjenstår det bare å bytta ledningsnett og omprogrammere EWS`en, så er det ut å prøvekjøre Bilder fra igår:
Nupen1 Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Ser jo veldig bra ut!! Men ville ha montert på M3 forsterkninger på innfestninga til bakstillinga!!! Er eit must om du har tenkt å bruke bilen ''litt''
krtors Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 Ser jo veldig bra ut!! Men ville ha montert på M3 forsterkninger på innfestninga til bakstillinga!!! Er eit must om du har tenkt å bruke bilen ''litt'' Takk for det Skal ikke brukes på bane eller herje kjøring så trur det skal holde fint uten M3 forsterkninger denne sesongen. Neste vinter skal hele understellet oppgraderes med lakk, montere forsterkninger og nye foringer.
krtors Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 Nå begynner det å skje ting, etter lang ventetid på ledningsnett til motoren Har montert KW V2 coilovers: Og bilen er kjørt til verkstedet der den skal omprogrammeres:
krtors Skrevet April 5, 2011 Forfatter Skrevet April 5, 2011 Da er bilen tilbake i garasjen. - Motoren er blitt omprogrammert (fjernet startsperre) - Chippet Veldig fornøyd med motoren, har berre fått en tatt en liten prøvetur Her er noen bilder: 10mm spacer forann, 5mm bak: Skal begynne på fronten imorgen: Motoren: Skal feste ekspansjonstank og noen småting. Kommer update imorgen
Eksos Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 Dette blir bra! Ser temmelig ok ut den bilen din Jeg har baklykter, ser du er ute etter http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=186239 (eller er det jeg som har missforstått, og baklykter er allerede handla?)
krtors Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 Nå skal jeg ut å begynne å montere sammen bilen!¨ Åpent luftfilter er montert, ble RÅ lyd!
ErlendSandved Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Utrolig fin bil E36 absolutt ett godt valg, syns jeg da Blå er også veldig rett farge på e36 Gratulerer med utrolig fin bil
krtors Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 Fått gjort litt ikveld: Ordnet opp i ledningsnettet: Ble veldig dårlig plass til den ekspansjontanken jeg hadde, så da ble de en frå volvo: Montert det meste i fronten, venter litt med frontfangeren:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå