Kaino Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Tenke æ sku legge ut noen bilder vil gjærne ha kommentarer om va dere synes Det er en 1995 model 318i cab. som akkurat har bikket 210 tusen km. alt av elektronik fungerer flott inkludert cab'en det er helskin iteriør, med et rift i fører setet det er montert short shift på den har et par 19 tommers BBS felger til sommer dekkene Utstyr: El vinduer El speil El cab Oppvarmet sete motorvarmer med smart start helskin iteriør M styling xenon i kjøre lys Sentrallås ABS airbag, fører og passasjer Alarm short shift Anlegget i bilen består av Audiovox 7'' flip skjerm spiller 12'' Alpine-r sub Rockford 1000wrms forsterker kun orginal høytalere inni bilen men leiter etter komponent sett som passer i de orginale hullene, det e ikke lett å finne Mine planer får bilen er hellakkering til sommern, og en liten hekk spoiler. og xenon i grøfte lys og lang lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Godt og kaldt! Finfin cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Få av all isen og gi bilen en skikkelig vask før du tar bilder Kom gjerne med litt mer info om bilen. Jeg har hatt maken selv og storkoste meg med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Få av all isen og gi bilen en skikkelig vask før du tar bilder Kom gjerne med litt mer info om bilen. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Skikkelig pen bil. Vert inne på tanken å solgt coupe,n min til fordel for cab jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaino Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Få av all isen og gi bilen en skikkelig vask før du tar bilder Kom gjerne med litt mer info om bilen. Jeg har hatt maken selv og storkoste meg med den! Har lite info om bilen siden jeg kjøpte den i desember og det er ikke gjort noe spesielt med den (enda) ikke bare bare å få vaska bilen skikkelig, når d bare e sludd, sne og regn ute :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Så fin ut den, grattis med cab, det er alltid gøy. Du har vel info om årsmodell, km.stand, utstyr osv. Og legg gjerne ut planene dine med den Velkommen i cab klubben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaino Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Bilde av felgene såm skal på i sommer BBS 19'' 235-35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaino Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 noen som har nokka tips om kordan lakk som passer bra til cab ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Mange som liker den fargen du har. Jeg personlig syns jo svart cab er fint, men nå liker jeg generelt svarte biler da. Bmw har også en farge som heter noe med techno violett metallic, knall farge i sola. Se litt i denne tråden: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=54379&sid=cc7f9c1c9d066df613021db4196a8590 Skal du lakkere om bilen altså?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Fete sommerfelger forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaino Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 Mange som liker den fargen du har. Jeg personlig syns jo svart cab er fint, men nå liker jeg generelt svarte biler da. Bmw har også en farge som heter noe med techno violett metallic, knall farge i sola. Se litt i denne tråden: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=54379&sid=cc7f9c1c9d066df613021db4196a8590Skal du lakkere om bilen altså?? ja, ska lakkere bilen til sommern, d e er del skader i frontfanger å litt rust her å der som jeg må få fikset har tenkt litt på blå metallic lakk med flakes, det er jo en spesiell farge som skiller seg litt ut men er ikke sikker om det er en god kombinasjon m cab :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Fin cab, gratulerer Værsåsnill ikke gå for flakes..det ser ikke bra ut for alt i verden. En av bmw sine blå farger høres bra ut, men ville beholdt fargen du har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaino Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 noen såm vet om en måte å få ''sotet'' bakruten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Tenkte på dette selv, men gikk fra ideen med tanke på at bakruten blir bøyd når du legger den ned. Er sikkert mulig med vanlig rutesoting, men ser ikke bort ifra at det vil komme bobler. Husker ikke om RISbilglass gjorde dette, men i så fall uten garanti, siden bakruta bøyer seg når den legges ned. Prøv å sot den som en vanlig rute, og hvis det ikke funker så er det jo bare å ta den av Skal du sote alle rutene helt frem da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå