Gå til innhold

BMW F10 - Alpinhvit - Nye bilder på side 8!

Anbefalte innlegg

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har endelig bilen kommet tilbake - og jeg er over til Oslo for å se bilen i levende live!

Ettermonteringen av utvendig M-pakke har utvilsomt gjort bilen et par hakk vassere, og i kombinasjon med M hekkspoiler så ble det seendes meget så stilig ut! Likevel, selv om vi fikk på 20" orginale BMW lettmetallfelger, så var det noe som manglet.

Dermed - først ble frontnyrer foliert sorte. Lakkfolka ville ikke lakkere disse, da de mente dette ike ville være særlig holdbart. Men ettersom vi var så godt igang, ble også kromdetaljene på dørhåndtak og omramming av sideblinkers foliert i sort høyglans. Dette ble meget pent.

Dermed poster jeg en liten smakebit - fotograf kommer til helgen for å ta de virkelig gode bildene.

cggt30lg2bjp7jfcd49z.jpg

Meget lekkert. Må si at baklyktene ble helt noe annet på dette bildet.

Jeg må også si at jeg klarte aldrig få sansen for F10 før jeg "snublet over" en "orntlig" en i dubai. Klarte desverre ikke nå å få bilde forran. Men bare ett bakfra. Men det var sinsykt hva det gjorde å få se en F10 Hamann.

Men til dere som ikke har nådd å få sett en Hamann i hvit, så har jeg dette lille bildet. Og etter det ble F10 mitt nestevalg. :D

jm4eml6vhn0nzlffh9h2.jpg

Har foresten ikke klart å google noe bilder av hvit f10 hamann enda heller. Har noen av dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv også svært glad for at refleksene ble borte. Baklyktene kom mye mer til sin rett, og bilen ble rett og slett bare mer "rampete" ståendes rolig med disse baklyktene. I gang så er disse røde likevel, så det blir ikke så stor merkbar forskjell for "utenforståendes".

Det som også gjorde meg svært glad var looken bilen fikk når alt er sort. Nyrer, dørhåndtak og sideblink er alle foliert sort. Det er så moro å se denne bilen i levende live, at jeg kan nesten ikke få sagt det nok! :=)

Nå skal det da sies at folieringen av grillen ikke ble 100%, men gutta har virkelig prøvd og det er nok det beste vi får til. Det ser i hvert fall pent ut en meter i fra:)

Nå gleder jeg meg stort til nye bilder selv, og håper fotografen får tatt et blinkskudd og to. Det fortjener virkelig bilen. Skal bli moro å dele disse bildene, så får vi se hvilke tilbakemeldinger som kommer... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er montert tilsvarende standardutseende fra BMW 550i hvor vi har gått til innkjøp av orginale eksoshaler (kom kun i komplett oppsett) - dersom du ikke liker utseendes på det orginale oppsettet, så er det vel en smaksak. Men jeg digger det! :)

Kanskje du ser bedre på dette bilde:

1shuevk7rzxh857l5scy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...