Gå til innhold

BMW F10 - Alpinhvit - Nye bilder på side 8!

Anbefalte innlegg

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal bli spennendes å se resultatet! I stedet for leiebil i Tyskland forrige gang jeg var der, så kjøpte jeg en Audi A1 ABT av farge Sort med Grønn styling. Denne falt jeg helt for, men savnet litt trøkk fra musikkanlegget og et orginalt navigasjonssystem.

Dermed ble også denne hvite A1 ABT'en kjøpt inn, da med lilla dekor og BOSE musikkanlegg og Audi Music interface, 3D navigasjon, telefon og pdc. Eneste den manglet var et stilig interiør, så jeg har spurt ham om ikke han kan sy i hop et sort skinninteriør med lyse midtfelt og lilla kontrastsømmer. Perfekt bil til jentå! Så er meget så spendt på hvordan denne blit også:)

Har du brukt ham på egne interiør eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho høres spennendes ut det! Han virket veldig entusiastisk overfor jobben som skulle gjøres i bilen din i alle fall 8) må legge ut bilder når det er gjort da! Han har fikset interiør til søskenbarnet mitt, en mazda rx8, ble gangske stilig. Og når han er ferdig med A1'en din setter han i gang med mitt vader, blir original bmw skinn og tak, dørpaneler, hattehylle og gulvmatter. Looking forward to it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som det blir et morsomt interiør du og får! :)

Jeg lurte litt på å få trukket taktrekket i alcantara på denne hvite A1'en, samt å få lagt inn litt mer skinndetaljer inn i bilen, eksempelvis i dørsider osv. Men det avhenger litt på kvaliteten av taktrekket han får inn, samt hvilken leverandør av skinntrekket vi går for. Gleder meg i hvert fall stort til å se sluttresultatet, og håper kvaliteten på arbeid, sømmer osv blir såpass bra at vi ikke har noen problemer med å anbefale det videre.

Send meg gjerne en PM når interiøret ditt er klart, så skal jeg se om ikke jeg legger ut et par bilder av bilen etter den er ferdig. Uansett kommer den ut for salg på vår hjemmeside.

Men du bor i Bergen? Hva med ditt søskenbarn med RX8'en - bor han også her? HAdde vært moro å sitt kvaliteten på arbeidet. Selv om jeg har sett bildene av den på nett da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eg håper det blir bra, har ønsket dette veldig lenge i alle fall :)

Eg snakket også om alcantara i taket, men likte ikke den typen alcantara han hadde inne akkurat nå. Han skulle få inn flere typer om ikke lenge, så vi får se 8) Men du skal vel ikke demontere noe selv?

Skal sende en PM såfort eg har noe snacks å vise frem eg vettu. Bor ikke i bergen lenger, flyttet akkurat tilbake til stavanger området på mandag og Mazdaen er solgt videre :) Men eg kan garantere at arbeidet er førsteklasses! :D

Forresten, dei baklyktene du har på F10, vet du om det er mulig å skaffe disse i smoka utgave? Legger ved bilde :

0694m2ytwro2zr15oswq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte heller ikke den typen taktrekk han hadde, så jeg avventer også til han evt kommer med orginaltaktrekk av alcantara. Demonterer ikke noe selv, da jeg enda ikke har fått sett bilen selv.

Når det gjelder disse baklyktene, så har jeg vært på utkikt etter dem selv. Begynner nesten å lure på om de bare har film på de WhiteLine baklyktene. Er det noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder disse baklyktene, så har jeg vært på utkikt etter dem selv. Begynner nesten å lure på om de bare har film på de WhiteLine baklyktene. Er det noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

Så vidt jeg har skjønt så er det film på de orginale whiteline lyktene.

For det finnes vel bare en type orginale whitelene lykter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! Det må jo vere noe å handle inn om en har slike lykter, meget pent! Og angående alcantara taktrekk, vet du cirka hva det vil koste? Han sa bare at det ble litt dyrt, men kan ikke tenke meg at det er så veldig ille igrunn.. Tror eg skal avvente med taket og hattehylla til han får skikkelig alcantara 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! Det må jo vere noe å handle inn om en har slike lykter, meget pent! Og angående alcantara taktrekk, vet du cirka hva det vil koste? Han sa bare at det ble litt dyrt, men kan ikke tenke meg at det er så veldig ille igrunn.. Tror eg skal avvente med taket og hattehylla til han får skikkelig alcantara 8)

Jeg fikk ikke en eksakt pris, ettersom jeg ikke var interessert i filt-stoffet elller hva det var som jeg ble tilbudt som taktrekk. Kun ekte alcantaratrekk kunne jeg være interessert i, noe han skulle være på jakt etter i kommende uke ved hans hjemreise.

Hva estimerte han av pris til deg for komplett interiør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er lakkert for glanses/synets skyld. Med folie synes jeg man mister den glossy effekten som man får ved lakk. Men man kan jo klarlakkere lykta etter at folien er lagt på.

Det er jo bare snakk om veldig lite mengde sort.

Eg tenke eg kjøpe inn de forskjellige foliene, evt prøver å foliere dem med film vi allerede har tilgang på, så får vi se hvordan resultatet blir... Men disse baklyktene med det sotede look'et et mest stilig på biler med den sophistogrå fargen da, uten tvil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...