Gå til innhold

BMW F10 - Alpinhvit - Nye bilder på side 8!

Anbefalte innlegg

Herlig :) Men hvordan får dere godkjent den svake filmen på siderutene fremme? Det er fortsatt ikke lovlig eller tar jeg feil?

Fortsatt ikke lovlig, og ikke helt bra å selge "nybil" med sotede forruter, men måtte bare ta det helt frem for utseendes skyld ved utstilling. Så skal vi heller fjerne filmen på kjøpers ønske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utrolig bra dette here.

Husker det ble nevnt noe om splittere her tidligere. Nå ser jeg at hamann har sin frontleppe klar til M-tech fangeren. Kansje det hadde vert Prikken over ien...

Den ser ivertfal meget pen ut. Og går over hele fangeren. ;)

hwel6g1vcj3zcrvc3ee2.jpg

Dette så da skrekkelig pent ut! Har nok en hvit BMW F10 på gang, men denne vil jeg ha et litt annet utseendes på enn forrige bil. Dermed ser det vel ut til å bli enten Hamann eller Alpina. Eneste som er kjipt med Alpina, er at de ønsker fortrinnsvis ikke å levere ut eksosanlegg, kun front- og bakspoiler. Og Hamann blir gjerne litt omfattende...

Noen som vet hvem som evt er Hamann-forhandler her i Norge eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Etter at vi nå har bygget en lik bil, bare med forkrommede eksoshaler og røde baklykter, så endret jeg topic'en til BMW F10 - Alpinhvit. Dette fordi det er unødvendig med to topic'er med så lik "setting".

Men uansett - her er bildene av vår nyeste bygg:)

Denne gangen ønsket jeg å se hvordan det fungerte med de originale baklyktene i kombinasjon med å beholde refleksene, samt forkrommede eksoshaler i stedet for sotkromede. Dette fordi flere mente at halene ble "for bortgjemt".

Hva syntes dere?

b9qpxu6wo179q0a5ot3o.jpg

7zzmubws5jky84te4nef.jpg

ub8n11diitrpe8q1js29.jpg

ao1rpkpw24r2wpdy7lqq.jpg

7bxar8r7520jnuw5mvd0.jpg

mvjyrimtwdjjunot5fbs.jpg

gfdtsn3mlwc2h6um3wjs.jpg

huknfr1y56bw16mld4ba.jpg

ydscq0fjlme8o27dq843.jpg

no79n5el6yuiro1l8lgy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte disse lyktene best, hvertfall på bilder. Men er enig i at refleksene med fordel kan fjernes. Når det gjelder eksosen, så sitter jeg igjen med en følelse av at den ser billig ut. Vet ikke helt hvorfor.. Mulig det hadde blitt bedre med to runde rør på hver side istedenfor disse firkantene. Men men, la nå ikke min mening trekke ned denne ellers nydlige bilen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte disse lyktene best, hvertfall på bilder. Men er enig i at refleksene med fordel kan fjernes. Når det gjelder eksosen, så sitter jeg igjen med en følelse av at den ser billig ut. Vet ikke helt hvorfor.. Mulig det hadde blitt bedre med to runde rør på hver side istedenfor disse firkantene. Men men, la nå ikke min mening trekke ned denne ellers nydlige bilen! :)

Neste prosjekt blir med doble eksosrør på hver side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett meg om feil, men må ikke refleksen være der for å bli godkjent ved kontroll. Det er ikke refleks i lyktene så da kan det medføre problemer under kontroll om man fjerner refleksene på rompa!

Ved en kontroll er det bare å klistre på to stk reflekser dersom noen påpeker dette.

Må ellers tilføye at den ser vesentlig bedre ut med røde baklykter, men hvorfor dere ikke fjernet refleksen her forstår jeg ikke.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig interiør! Hadde sikkert gjort seg ekstra bra på en rød F10!

Men til deg som selger biler: Er ikke biler med et slikt interiør veldig vanskelig å få solgt?

Faktisk - et slikt interiør kan være vel så raskt å få solgt som et standard sort interiør. Det hele har med tilgang på de forskjellige interiørfargene å gjøre. Selvsagt, vi kommer ikke foruten det faktum at en stor del av kundegruppen ønsker en "kjedelig" fargekombinasjon som Sort/sort. Men du har også en stor del av kundegruppen som ønsker noe annet enn dette, og kanskje søer Sort/lyst. Men så har du også de som søker etter fordelene med mørkt interiør (altså at det ikke setter merker så fort), men som samtidig ønsker å ha fordelene med lyst interiør (større kontrast innvendig / "lettere" til sinns innvendig). Derfor skal du absolutt ikke se helt bort fra å velge en interiørfarge som skiller seg fra mengden - det finnes alltids en kjøper der ute som leter etter det du har! ;)

PS: Denne går per i dag i Haugesund inntil den blir solgt videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...