Glenno Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Kjører man samme runde som man gjør på videoene?Eller bruker man hele banen opp, og ned igjen på grusveien? Det blir litt improvisering og eventult forandringer etter hvert som det kommer ønsker og forhold på banen vinterstid. Kim H er bane general der opp på dette . er det på melling eller bare og møte opp? Bare møte opp. Skulle det bli så mange som over 25-30 kjørende biler vil prioterings rekkefølgen bli medlemer bmwccn og bmw biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 sorry off topic men da må jeg nesten bli medlem i bmwccn hvordan ordner jeg dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 sorry off topic men da må jeg nesten bli medlem i bmwccn hvordan ordner jeg dette? http://www.bmwccn.no/nor/kapittel4/Regi ... lding.aspx Men dette tar jo ofte litt tid da de som arbeider med innmelding gjør dette ved samle opp innemldinger en mnd tid. Kan jo høre med øst styret i morgen om du kan få meldt deg inn der oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 heller gå inn her http://www.bmwccn.no/nor/kapittel4/prof ... elding.htm. som glenn sa så kan det ta litt tid .da mvh rune styret øst avd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Åssen er føret der oppe nå da? Tror dette skal bli bra ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 det blir satt opp kjegler på banen .det er snø føre der.det er blitt måkt der for ikke så lenge siden .hvi kjører ss2 .vanlig vinter dekk tilatt .ikke rally pigg det er melt fint vær med noe minus grader så møtt opp ta med unger. naboen dama .kjæresten kompiser osv fyll opp bilen mvh rune styret avd øst det har hvi svart på en gang før se over rune øst styret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 oki ta meg en tur imorgen med 7,ern da det er vel den eneste bmw,n jeg har som orker og spole nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 tar meg vel en tur jeg å.. om jeg skal ratte eller ikke får jeg se ann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 vi tar imot innmeldinger der oppe. maks antall bilen uten om oss i styret er 15. så er medlemmer og bmw første pri. vi kjører to bilen på banen som vi gjorde i fjor. 3 funket ikke, da blei det kø hvis en snurra. kjører fra 12 til det er mørkt, Om noen lurer på noe, så ta kontakt på mail e46.m3.kh@gmail.com svarer omgående Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Hører fortsatt de deilige lydene fra M3ene oppi hodet mitt Fornøyd med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Hehe.. Hører fortsatt klaging fra passasjeren min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Haha:-) noe film/bilder fra dagen i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Hører ingenting jeg... Fordi jeg har sitti på et j*** Hotel i Stavanger i hele dag, derfor vil jeg gjerne få illustrert hva jeg gikk glipp av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Ble glatt etterhvert.. Men deilig å kunne ligge med fullt rattutslag i godt over 80 nedover banen så snøen spruter til alle kanter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Edot...; Så galt gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå