AndreasBr Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Som emnet sier, får man 7-serie kun i automat? Har sett litt på 7-serien, og kunne tenke meg dette som neste bil, men ser jo at alle sammen er automat (feil girtype), ble de ikke levert med manuell? Skal jo f*** ikke ha noe automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Kjører selv en 325 E36 automat og synes det er kjempe. Med litt motor og sekser får du en bil som går gått, er behagelig å kjøre og som får en rå lyd som manuell ikke har. Så lenge det ikke er banekjøring eller børning du tenker på har jeg helt klart valgt automat. Men det var vel ikke tråden nei Tror ikke 7 serie har manuell orginalt nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 neida, 2.5 diesel er manuell, ligger en 740 ute nå med 6trinns manuell men personlig vil jeg ha autolat, spes i en e38, da dette er en cruise bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 hvem 7er ser du etter da? er jo flere generasjoner 7 serie. E38 fikk man med manuell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Ble faktisk usikker på om jeg vil ha BMW igjen, så begynte å se på mercer.. heh Men merce er jo LITT gubbebil, selv om de er heeeeellige å kjøre Kommer jeg bli skuffet om jeg får meg en 325 eller 328? Er jo så vanskelig å finne en som har utstyret jeg vil ha.. ASC, AC, stor kjørecomp, sportstoler osv (Og manuell ofc) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 hva skal du med en cruiserbil når du ikke skal ha automat? hele poenget med cruiser er jo behag og nytelse av kjøreturen, med manuell mister du en del av den gleden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 hva skal du med en cruiserbil når du ikke skal ha automat? hele poenget med cruiser er jo behag og nytelse av kjøreturen, med manuell mister du en del av den gleden. Nei jeg vetta fankern Har aldri prøvd 7-serie automat, så kan vel egentlig ikke si noe.. Manuell er.. ... ja, nei jeg vettafaen Automat har jo kickdown så Men mangler fortsatt clutch på automat da Men går ikke automat istykker av at man spinner f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 du må bare prøve 7 serie med automat. meget mulig du ombestemmer deg desuten er manuell vanskelig å få finne til salgs, og kan kanskje være litt vanskelig å selge? synes det blir helt feil på en 7er jeg men.. men må si det er stor kontrast mellom en 325/28 og 7 serien. er det en sportslig liten 3`er du vil ha, blir 7`ern feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 du må bare prøve 7 serie med automat. meget mulig du ombestemmer deg desuten er manuell vanskelig å få finne til salgs, og kan kanskje være litt vanskelig å selge? synes det blir helt feil på en 7er jeg men..men må si det er stor kontrast mellom en 325/28 og 7 serien. er det en sportslig liten 3`er du vil ha, blir 7`ern feil... Så det du sier er at en 7-er kan anses som gubbebil? I samme gate som mercedes? Vil jo ha noe med litt futt i da.. Pappa har en 240E med 170 bensin-hester, og det er litt kult at detskjer ting når man trykker gassen i bånn, men vil gjerne ha noe kraftigere Kommer nok ikke ha mulighet til å kjøpe ny bil på kanskje 1 år nå, så jeg vil jo se meg litt rundt, og se hva som eksisterer. Det jeg misliker med 3-serie coupe/sedan er jo hvor vanskelig det er å montere ordentlig anlegg i den. Jeg lurte faktisk på om jeg skulle få meg 325 touring eller noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Så du sier at Wicky124 her er gubbe? Hehehehe Nei da.. 7 serie med automat er ORDENTLIG kosebil og cruise rundt i byen med, ser bra ut, godt design, godt behagelig interiør og bra utstyrt, uslåelig kombo. Kjørt mye rundt i en E38 730iA. Eneste minuset med denne var det kanskje var litt lite futt i den når man aknskje virkelig trengte det. Men for en LYD av bensin åttern <3 Skal du børne skaff deg en 3er. Skal du cruise og ha komfort og stil, 7 er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 sier ikke at wicky er gubbe jeg, kjører 7er selv. men det er nå litt gubbebil da hehe. vil du herje litt, å kjøre fort i svinger osv, ville jeg kjøpt noe mindre. 7 serien er tung og lite egnet! men det er en nydelig bil ja! det er det ingen tvil om. hadde en 730 tidligere og. det som var med den, var at det var litt lite bunndrag i den da. måtte liksom ha litt turtall for å gå godt. men yppelig til forbikjøringer osv. men veldig fin lyd i den ja! er det så vanskelig å bygge anlegg i en 3`er kontra 7`er da? den har vell skiluke den og? må nesten bruke skiluka på 7serien for å få lyden inni bilen og, er så godt støydempet baki der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Men går ikke automat istykker av at man spinner f.eks? trur ikke du skal spinne mye med automat før det raser nei. er vel nok å treffe ett tørt punkt om man spinner i snøen det? er det i heletatt mulig å spinne med en så tung bil? aldri prøvd det. ikke tør jeg å prøve heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Hvorfor spør du om du kan spinne med en 7er? Er det virkelig det viktige elementet i en bil når du skal ha ny bil? 7 serien SKAL ha automat spør du meg. Ultimate cruisebilen. Da tenker jeg på E38 og oppover. E32 KAN du jo herje med om du finner manuell. Samme med E23(?). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Går da fint ann å spinne med automat! En kamerat har herja både på tørra, våta og snø/is med flere automatbiler uten problemer han! Motoren tok kvelden før girkassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 så jeg blir baksnakket her ja...KOSELIG!! MEN SOM SAGT...sjuer må ha automat...men er vel noen som bygger om til manuell på e32/e38...E65 finnes ikke i manuell, og helt ærlig, tror ikke noen ville ha den bilen i manuell heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå