Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

E30 meet var et treff som jeg ikke kan få skryti nok av. 15 min av vært, og folk så seg i speilet og slapp forbi. Ikke noe som lage masse gul flagg osv :applause::applause::applause:

E30meet fungerte veldig bra, lite dødtid sålenge jeg var der og godt system med 15 min hver! Håper andre en e30 får bli med neste år også...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok siste gang på gatebil juli treffet for meg ja. Føler disse treffa utvikler seg fra gatebilkjøring til et bilshow for inviterte og vip. Dessuten kunne de stengt portene når det er fullt. Irriterende å ikke få inn da ja, men er frustrerende å være inne også når det er mange ganger mere fol å biler enn kapasiteten til arrangør og område

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto to timer i pit kø på lørdag, men det er jo et faktum at div. biler kommer lettere ut enn andre.

Når dem div. bilene kjører ut inn å ut før man har kommet en simpel plass lengere fram i køen er det noe feil, litt for mye "tryne" faktor :mrgreen:

Men det var insane masse folk og biler! Mye grom kjøring :D

Bilen til Jørgen så ut til å funke "helt greit" :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt latterlig med så mye forskjellsbehandling.. iværtfall med støymålingene, tror ikke akkurat madmike var under 100 db....

han fikk eksosen bygget om og kom under støykravet!

så her er det null forskjellsbehandling på DB!

så du mener at de teamene som legger igjen så mye energi, penger og resurser ikke skal få vist seg frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt latterlig med så mye forskjellsbehandling.. iværtfall med støymålingene, tror ikke akkurat madmike var under 100 db....

han fikk eksosen bygget om og kom under støykravet!

så her er det null forskjellsbehandling på DB!

så du mener at de teamene som legger igjen så mye energi, penger og resurser ikke skal få vist seg frem?

nekter å tro på at den var under 100db, og ja, forskjellsbehandling var det!! var en japserakett som målte 105,7db, den fikk kjøre, nestemann, en e28, målte 103db, han fikk IKKE kjøre.....

DET mener jeg er helt feil.. jeg mener ikke at teamene som har gjort det IKKE skal få vist seg frem, men skal ikke f.eks JAAS Performance få det da ? som har lagt så mye arbeid i bilene ? og etter min mening er det litt tøffere å se en e21 med 1000hk på bane, enn en av di jævla supraene som det var 140stk av utpå der...

Men det er min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kan jeg informere deg om at ALLE biler over 100 db på banen ble vinket av og fikk ikke kjøre før det var ordnet.

Jeg vet om mange fete bygg som må stå i køen, men alle vet at juli treffet er kaos, våler, mantorp og september på rudskogen er de beste kjøre treffene. husk at det var 40000 folk der i helgen, og da kan man ikke forvente at det er like mye kjøring som på for eks e30 meet.

se det litt i sammenheng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kan jeg informere deg om at ALLE biler over 100 db på banen ble vinket av og fikk ikke kjøre før det var ordnet.

Jeg vet om mange fete bygg som må stå i køen, men alle vet at juli treffet er kaos, våler, mantorp og september på rudskogen er de beste kjøre treffene. husk at det var 40000 folk der i helgen, og da kan man ikke forvente at det er like mye kjøring som på for eks e30 meet.

se det litt i sammenheng

Er nok rett og slett alt for mye folk ja, men ang støy, så ble nok ikke ALLE biler over 100db vinket av ;) det nekter jeg å tro på !

Men nok Offtopic ! :)

får håpe du får fiksa skadene fort Jørgen, var morro å se bilen på bane :) Arti å komme bort å slå av en prat også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så et bilde av bilen din (er jeg rimelig sikker på) med både ekstra eksos potte og bulk i fører døren? håper ikke det er noe mer som er skadet siden du fortsatt var på banen.

Regner med du kommer med en helge rapport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mange idioter på banen, sikker på omtrent halvparten var amatører, kanskje lurt og få øvd litt på treningsbane sammen med andre gjengen amatører! er egentlig litt for dumt at dem skal få kaste seg på banen, og har null erfaring fra og kjøre bilen, og er liksom "verdensmestre" som dem tror selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...