joachim sørlie Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Madmike bygde jo om eksosen så mye så motoren begynte og fjuske tilslutt. Og at det var noen få som slapp og stå i kø, så betalte vel de 40 ganger mer en det dere gjorde.. Og husker dere hva gatebil starta av? Nettopp normale folk skulle få kjøre! Hvis det er så ille og være på gatebil for alle som syter, stikk på trackday da. Hvis dere ikke viste det skulle bli litt kaos med 40.000 folk, ja, da begyner jeg og lure på dere. Kjenner flere driftere som ble sendt hjem igjen pga det var fult.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Helt enig med Joachim! Gatebil er for alle, og det var en helt konge helg, så slutt å syte On topic igjen, så bilen din flere runder på banen, virkelig en lekker og grooom bil! kjedelig med biltema"endestussen" du måtte putte på, sånn utseendemessig iallefall, men skjønner det fra arrangørenes side! kjedelig med bulken, men man må nesten regne med sånt når man kjører på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Det er da ingen her som har sagt at ikke gatebil er for alle, eller at noen burde holde seg unna slike arrangement.. Det folk klager på er alle de som på død og liv skal kjøre over egne evner bestandig, det fører ikke til annet enn at det blir skader på bilene (ikke nødvendigvis bare deres egne), grus på banen og ytterligere forsinkelser til enhver tid. At de skal få slippe til og delta som alle andre tror jeg ikke noen av oss har problemer med å akseptere, men når det blir til at de herjer villmann fra det øyeblikket de slipper utpå til ting går galt fører ikke det til annet enn uhygge og som dere selv også ser, negativitet.. Jeg skal ikke ta alle under en og samme kam her nå for det finnes såklart mange av de som er i stand til å beherske seg litt også, som ikke innbiller seg det holder å ha like bra bil som "proffene" for å kjøre like bra som dem. Viser man litt hensyn til andre enn seg selv så er man også med på å bidra til økt trivsel og kvalitet på treffene rundtom! Beklager OT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Ja da er jeg hjemme fra gatebil.. Og jeg er ikke fornøyd med hvordan denne helgen ble. Som så manga andre har nevnt var det totalt kaos hele tiden både på og av banen. Fikk kjørt meget lite på lørdag, hadde håp om mere kjøring på søndag, men samme dritten da og 2 timer i kø og 4-5 runder på banen før det ble flagging. Dette er i og for seg ikke gatebil sin feil, det er simpelten bare alt for mye folk. Så jeg tror ikke jeg tar turen neste år. Det som er mest iriterende med denne helgen er att jeg ble påkjørt i breisladdsvingen etter jeg snurra der. Folk greier ikke og holde avstand...! Så døra og kanalen og forskjermen på høyre side er helt most. Deler er bestilt så den blir vel strøken igjen ganske fort. Jobber som oppretter nå så fikser det selv. Maskinelt funket bilen 100% kjørte på grunntrykk bar i helgen pga jeg måtte strupe eksosen. Har ca780whp på grunntrykket som er 1,2. Hadde sikkert litt mindre i helgen pga biltemapotta bak.. Skal bygge ny eksos nå med flere potter så jeg slipper det maset mere. Den mest positive opplevelsen denne helgen var att speedhunters likte vilen såppas godt att di det ble fotografering på fredags kvelden, så det kommer en stor Feature på speedhunters.com har ikke bilder fra helgen men har litt film av den lille kjøringen som ble. Skal legge den ut etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 http://cdn.speedhunters.com/wp-content/ ... _00481.jpg Fant ett her fra da bilen sto utstilt hos gs på fredagen. Bare legg det i tråden om noen gidder. Fikk ikke til det med ipaden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 satse på tur til våler på bmw ccn treff på september da ? så ut som den funka bra, di rundene du var ute. gleder meg til å se hvordan eksosen blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Godt mulig det ja:) den funka meget bra da jeg først kom meg utpå. Men hadde ikke riktig så mye power som jeg hadde ønsket pga strupet eksos. Så det vlir mere røyk neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Kjipt at du ikke fikk kjørt mer, og den smellen er sur! Men snart blir det mye filmer på nettet skjønner jeg, ettersom jeg snart er ferdig, og du har film klar snart au skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Det ser ikke galt ut i det hele tatt. Håper jeg får Alpina`n snart.. Så har jeg en plan om å hive en M52B2,8 i ett E21 karosseri. Og en 2.8 alpina motor i 323`n. Og en alpina M30B3,5 i en E28 528. Også blir det muligens en E21 Alpina B6 2.8 til I løpet av høsten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Kjedelig med smellen! Håper du får retta den greit. Hadde gleda meg til å se bilen din i aksjon etter du har fått vridd kammene litt, men du stod bakerst i køa når jeg fikk se bilen din også ble det alt mulig annet opplegg så vi reiste hjem. Og siden gatebil har blitt diskutert såpass her må jeg bare si at jeg mener de burde kutte ut den ekslusive kjøringa. Makan til lunking rundt banen, blir provosert av å se jålebilene kjøres rundt av posører som sitter med armen i vinduskarmen å kjører. Kunne vel holdt tempoet dems med en ekkel Prius?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 helt enig Trond! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 skal du ha kjøretid på banen så er jo absolutt ikke hovedtreffet noe for deg, dra heller på sept.. da får du mye kjøretid og kommer utpå med engang og bilen, er ikkenoe og si på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 He he. Ble bare en syte tråd over gatebil denne tråden din nå. Må si den bilen din ble sinnsyk rå med ny felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Må si den bilen din ble sinnsyk rå med ny felgene. Flere bilder? Du har gjort ting med bilen som BMW ikke klarte. Nå er den som den den første M3`n burde vært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Må si den bilen din ble sinnsyk rå med ny felgene. Flere bilder? Du har gjort ting med bilen som BMW ikke klarte. Nå er den som den den første M3`n burde vært. Hehe,du sikter ikke litt høyt nå da Lars?.. om den første m3'en hadde 1000hk lurer jeg på hvor vi hadde vært idag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå