H_Vatn Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 Er tidsnok i morgen:-) ang breddingen tror jeg det blir hemelighetsemplet. Er redd for copycats:-) takker for prøve turen på lørdag:) var trivelig og henge med noen møringer på gatebil:) blir du og bredde sånn som vi snakka om eller? jeg skal ikke si det til noen;) acr i august som er neste på plana? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2012 det blir noe lignende ja=) ja det var trivelig på skogen. synd bare vi ikke fikk kjørt mere=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 det blir noe lignende ja=) ja det var trivelig på skogen. synd bare vi ikke fikk kjørt mere=) vi får satse på mere kjøring nestegang. for begge sin del:) hadde gått på veggen hadde jeg skulle vært på rudskogen uten og få sittepå hvertfall kjedlig og dra på treff uten egenbil men egentlig litt godt og med det kaoset som var der:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2012 acr neste=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 acr neste=) "liker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Viar på festival imorgen gitt. Så må nokk stå seg til søndag/mandag for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 dør i boks!!=) Vegard Som eier lilla e30n hadde! så da er bilen snart i orden igjen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Bra du er snar med å få smykket i orden! Mvh Kristian. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Godt å høre den blir like fin igjen Spent på hvordan du får til bredding med det panseret som går nedover siden på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 gleder meg til den blir hel igjen ja. pansret blir orørt. fant en løsning som ble bra uten og måtte begynne med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Er bare å glede deg til du slenger ut bilder av det da. Edit: Åssen var intrykket ditt av motoren på bane etter vridninga av kammene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 motoren er jeg 100% fornøyd med. kjørte bare 1,2 bar of strupa eksos på skogen så den var ikke helt optimal, men man kan slippe den ned på 3500 og bare gasse igjen i 3 gir i sladd. så den er mere enn sterk nokk i bunn. kan ikke samelignes med hvordan den var før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Utrolig imponerende med 1000whp:-) gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 acr neste=) "liker" "liker" Bytter en 10liers med etanol mot etpar runder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iz4k Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 http://www.speedhunters.com/2012/07/gat ... et-sweepe/ Rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå