Jørgen-A Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 da kan dere kjøpe gatebilmag vist dere vil lese om kjærra:-) Sent from my lada using Tapatalk 2
Tzunami Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Fikk det i går, og brukte vel ikke et brøkdelssekund engang for å kjenne igjen denne gobiten av en forsidepike og nei, jeg snakker hverken om golfen eller hu kjerringa
Pedi Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Dødsfett!! Grattis!! (igjen...) Kuleste Retro faktisk!! DEN er jo sjefs
Jørgen-A Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Skrevet Februar 21, 2013 takk skal dere ha karer:-) dette var stas:-)
Kristian H. Foss Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Dumpa et blad ned i postkassa i går, artig å lese om bilen! Morro å høre at du har store planer sammen med Bjørnstad, trodde nesten ikke dette bygget kunne bli så mye grommere jeg! Mvh
Jørgen-A Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Skrevet Februar 21, 2013 Takk for det. joda vi skal prøve ett helt nytt electromotive sprut og mappe på nytt med aktiv vanos. Satser på litt mere nm på mellomregister da. Sprut og mapping sponser Bjørnstad Bil 100% mot att det blir litt reklame på bilen. Så det er jo helt rått så håper jeg att den kan bli enda råere med di gotti hjula da selv om rs kopiene passer meget bra. Vi får se. Rs er uansett solgt nå så jeg kommer og til og bytte utveksling i diffen fra 2.91 til 3.64. Så da får jeg brukt 4. gir mere istede for bare 3. slik det er nå. Har holdt på for fult og isolert verkstedet nå og nermer meg slutten på det nå. Da blir det litt bedre og holde på fremover. Og nå nermer våren seg og så det må skje ting snart!
Kristian H. Foss Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Merker selv at våren kommer altfor fort innpå nå! Tipper vanosen gjør mye med registeret Skal følge med mye fremover her nå, er for dårlig på det. Gøy at det skjer ting igjen. Gotti blir bare helt rått, punktum! Mvh
Pal Ostgard Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Da har jeg akkurat kosa meg med reportasjen i Gatebil,helt klart en verdig vinner! Artig med bilen på trykk også kan jeg tenke meg.
_anders Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Godt du har solgt de fake hjula Gjett hvem som kjøpte de...
M3 Yngve Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Godt du har solgt de fake hjula Gjett hvem som kjøpte de... Guttunge du vet du Andres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå