Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

jau da. har bygd litt på dene igjenn nå da. har hvert mye annet og gjøre i det siste med div andre prosjekt og ikke minst total opppussing av verksted. ole(e28turbo) deler verksted med meg på gården her nå. vi begynte med og rydde og kaste ting vi ikke hadde bruk for lenger. og så har jeg brukt den siste tiden på og isolere tak og vegger. mere lys har det blitt og. fatter egentlig ikke nå att jeg har holdt på alle disse årene i det som var bare ett kaldt mørkt redskapshus. men nå er det klart og vi kan bygge bil her igjen! litt bilder da.

som dere ser er ble det litt bedre miljø nå:-)

6yguda7a.jpg

oles moment monster

8uguqesy.jpg

stor benk med egen sveise krok med forheng.

y7uva6uh.jpg

så til e21n. begynelsen på ett nytt grenrør.

hugehena.jpg

y3e6ezeb.jpg

så ble jeg litt ivrig med sveisen og glemte og ta flere bilder. men her er det ferdig uten wg utak. jeg laget det 6-2-1 denne gang på plass vansker. flowmessig blir det bedre enn det jeg hadde før og flowen til wgn blir overlegen med denne typen. så dette blir vel greit tenker jeg.

ze2atata.jpg

flere bilder kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tar du får et sånn grenrør inkl flenser?

Har en s54 selv som skulle hatt nytt grenrør. Motoren står i en E30.

Ca 7000kr:)

Rått at verdens råeste E21 er bygd i et "kaldt mørkt redskapshus" på en kongsgård på landet :wink:

Det er ofte under slike forhold det grommeste kommer ifra, alle har begynt et sted

Kan vell være noe me det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...