jsf Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Ser trangt ut men "steike ko tøft" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 og ett bilde av bilen me noen prøvemonterte felger. 8,5 og 9,5 gs raptor. personlig syns jeg de ble drit tøft men her inne er det jo kun bbs rs, acs. mm som er tøft så forventer ikke fos respons vist jeg dukker opp med slike hjul. ( bra de ligger no gotti greier her og da så alle blir fornøyd:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Ser altid like fett ut det du driver med Dei som synest noko anna om dei felgane der: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsf Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Rått! 17" eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PM.Hagadøkken Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Syns faktisk det var dritkult! Bbs er fint det, men for min del har de ingenting på en "race" bil å gjøre dette kledde bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 takk. trodde ikke jeg hadde plass til 18 men det gjikk fint:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hess Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Raptor funker på det meste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Likte ikke!! Er vant til å se den med acs, så det det blir rart uten bane! Få på gottien bak der Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 di er bare prøvemontert. er ikke mine engang. det jeg mener med att her inne er det ikke velkoment med noe nytt.hehe:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 di er bare prøvemontert. er ikke mine engang. det jeg mener med att her inne er det ikke velkoment med noe nytt.hehe:-) Njommen så må du skille ut folk og da, skit no i dei trangsynte som skal ha det som alle andre synst er kult EDIT: Sånne som Hagadokken må du høyre på, lika smaken hass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Raptor er tøft! Meen, ikke mørke felger..de kommer bort er min mening Få på litt lysere farge på de så er de Win Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Driiiit fetttttt som alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Gjør som du selv vil, og drit i hva "alle" andre mener Det gjør ihvertfall jeg med min bil... Folk får mene det dem vil, men du bygger jo ikke bilen etter hva som er kulest for andre..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 jeg tenker ikke sånn, å det var på ingen måte noe å si på selve felgene. Personlig syns jeg dog det ble forstort med 18.. Disse i 16 med litt dekk, eller 17 tror jeg kunne vært fett Uansett, digger bygget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Kule felger, men altfor stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå