Jørgen-A Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 gotti er dødsfett, hvordan fikk du 5 bolts på denne? Blir bra de ja. E34 m5 understell fram og e28 535 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 sykt, helt sykt! elsker denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Ingen fare joachim, kan ta hånd om de dekkene dine:-) V12'ern ska nok greie å kvitte se med sa hjula rimelig kvikt når den bli ferdig tenke i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Gjorde seg å få turboen opp! Gleder meg til å sjå resultat fra benken, med vanos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 det gleder jeg eg til og:-) men tror det kan bli litt mindre hk på papiret da. men mere nm. bygger opp .ere varme og motrykk når man får mere nm i mellomreg. så det er knne sikkert vi ser 1000 da. men vi kommer sikert til og få mere effekt og moment over ett breiere register enn nå og da kommer den til og gå bedre uansett om det blir mindre hk på topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gpr Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 utruli rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 2000 innlegg i tråden nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 liker:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Albert Mtre Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 2:11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Hehe. Fikk med den fine påtta mi der ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 DA har vi spekulert og forska litt på vanosen. trenger jo egentlig en haug med spesial verktøy for og montere den men det hadde vi jo seff ikke. først ville vi teste vanosen. det gjorde vi med trykkluft og ett batteri. fant bmw kåblingskjema og fant ut hvilken ledning som hører til hvilken solenoid osv. det som er litt spesial er att org er solenoidene + styrt. med datasprute må den være - styrt. men med og røske ut 4 motstander på printplata fikk vi ordna det. fikk snudd polariteten på det viset.testa og i orden. røsk!! trenger ikke den sikkert?? så sjedde det mye.. glemte og ta bilder naturligvis. men her er den på og det gjenstår bare litt ell og montering av turbo stasjet så blir det bremsing. nokk en gang hehe:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Skal vist gå ann å vri de vanosene en del mere. Så du noe om det ? Når du kjører strøm inn der, så går dem mulig lenger ? Kommer til å bli en sinna okse nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Skal vist gå ann å vri de vanosene en del mere. Så du noe om det ? Når du kjører strøm inn der, så går dem mulig lenger ? Kommer til å bli en sinna okse nå skal man vri kammene enda mere må man ha lengre slaglengde på stempla i vanosen. og det er vanskelig og få til vil jeg tro. men jeg har ikke forska så mye på det da. gleder meg på resultat ja:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 NÅ blir det trøkk i motoren dette er knall lesing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå