Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

det gleder jeg eg til og:-) men tror det kan bli litt mindre hk på papiret da. men mere nm. bygger opp .ere varme og motrykk når man får mere nm i mellomreg. så det er knne sikkert vi ser 1000 da. men vi kommer sikert til og få mere effekt og moment over ett breiere register enn nå og da kommer den til og gå bedre uansett om det blir mindre hk på topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

DA har vi spekulert og forska litt på vanosen. trenger jo egentlig en haug med spesial verktøy for og montere den men det hadde vi jo seff ikke. først ville vi teste vanosen. det gjorde vi med trykkluft og ett batteri. fant bmw kåblingskjema og fant ut hvilken ledning som hører til hvilken solenoid osv. det som er litt spesial er att org er solenoidene + styrt. med datasprute må den være - styrt. men med og røske ut 4 motstander på printplata fikk vi ordna det. fikk snudd polariteten på det viset.testa og i orden.:-)

4ezepu2u.jpg

røsk!!

ady5a3y3.jpg

trenger ikke den sikkert??

aja9udyz.jpg

så sjedde det mye.. glemte og ta bilder naturligvis. men her er den på og det gjenstår bare litt ell og montering av turbo stasjet så blir det bremsing. nokk en gang hehe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vist gå ann å vri de vanosene en del mere. Så du noe om det ? Når du kjører strøm inn der, så går dem mulig lenger ?

Kommer til å bli en sinna okse nå [-X

skal man vri kammene enda mere må man ha lengre slaglengde på stempla i vanosen. og det er vanskelig og få til vil jeg tro. men jeg har ikke forska så mye på det da. gleder meg på resultat ja:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...