joachim sørlie Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Herreeguuuud! Den ble bare så sinnsykt bøs med hjula på! Gleder meg til og se denne med dører og slikt! Står respekt av det bygget her..
Gjest Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Nå har jeg fått den hjem og montert hjula. Den er rå!
NBCustom Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Det her er helt rått! Keep up the good work
Pedi Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Det står nok tidligere i tråden, men hvor brede er felgene? Er imponert over den breddinga di bak, er så elegant og stilren - at jeg ikke klarer å legge denne tråden ned... Det er jaggu rett før du hadde kvalifisert til å havne som bakgrunnsbilde på data'n min
Bimma /// Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Du har all grunn til og være fornøyd med dette For en bil
Jørgen-A Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Det står nok tidligere i tråden, men hvor brede er felgene? Er imponert over den breddinga di bak, er så elegant og stilren - at jeg ikke klarer å legge denne tråden ned... Det er jaggu rett før du hadde kvalifisert til å havne som bakgrunnsbilde på data'n min Felgene er 8,5 og 9,5. Bakfelgene har nesten 0 inpress og når sporvidden er økt med 8cm så ble bredding nødvendig. joda det ble bra, ble mye fetere liksom uten att det ødeleger det fine e21 stuket. Og en annen stor fordel er att vist jeg monterer felger med ganske høyt innpress kan jeg kjøre med 255 dekk bak. Blir mere bilder når jeg har fått hengt litt mere deler
|Ole| Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Fy fa** du overgår deg sjølv, herregud... Og til alle dokke som meinte han hadde feil fargevalg
Jørgen-A Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Fy fa** du overgår deg sjølv, herregud... Og til alle dokke som meinte han hadde feil fargevalg Takk for det Rå farge på E21!! Ble sinnsykt rått!!!! Takk til deg og
Kristian Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Fantastisk jørgen! Gleder meg som en liten unge til å se denne i aksjon. Verdens råeste e21!
Pal Ostgard Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Denne blir jo bare helt rå! Men lurte på hvordan du har breddet bakskjermene? kikket gjennom tråden men fant ikke noe om det.. Mulig jeg er blind men... Ser hvertfall veldig bra ut.
635csi Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Helt fantastisk rå bil dette! Gleder meg til å se den "live"
thorbis Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 forlanger bilde med alpina fronten på nuuu. hehe. dritdigg bil, gleder meg til og se denne live på skogen til sommern.
ZhilleN Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Kom igjen nå Jørgen! Nå har du hatt litt tid på og sette på noe vel? Gleder meg som en unge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå