Jørgen-A Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 bra . nei da gjør ikke narr.hehe
Jørgen-A Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Jobber i disse dager med breddinga i vente på mere bur rør. bilder kommer.
Jørgen-A Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 driver fremdeles med kjedelig karros arb.. ser bare ut som dritt enda derfor lite bilder. men det er i det minste fremgang kommer til og oppdatere litt på info på første side i kveld.
Jørgen-A Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Skrevet Mars 19, 2011 litt dårlig med uppdates her nå. men holder på med bilen for det. buret er nesten ferdig nå. har bare igjen og sveise plater mellom buret og a-stolpene nå. Så har jeg sveisa ferdig breddinga. skal prøve og huske kameraet i morgen.Kom foresten heavy duty krysbolter til stempla mine her en dag og. er vist annbefalt når man skal kjøre over 800whp
E21iDrift Skrevet Mars 19, 2011 Skrevet Mars 19, 2011 Det er bra og se at det er noen her som kjører skikkelig bmw! Holder på med en E21 selv, som det skal M30B28 motor, drivverk og oppheng fra E28 i. Kan du muligens beskrive litt detaljert hva du måtte gjøre/modde for og få E28 opphenget til og passe ? Bilder av det hadde også vært toppers! og vet du sånn ca hvor langt du flytta torpedoveggen ?
Jørgen-A Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Skrevet Mars 19, 2011 takker=).jeg kan legge ut bilder av modifisering på bakstilling når jeg tar den av bilen igjen for lakk. jeg bygde ny torpedovegg og tunnel fra grunnen av. flyttet den ca 40cm bak.
M3 Yngve Skrevet Mars 19, 2011 Skrevet Mars 19, 2011 Komme noen bilder her da Jørg, ikke bare skryte av hva du gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå