Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155

Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

Slutt med sytinga nå da, dette drar uansett i fra deg så det synger. Så skjønner ikke poenget med flisespikking fra forståsegpåere.

Men hadde vært moro å se bremsepapiren for å se kurven og se registeret:)

Slapp av litt du, tror krb gutta både har kunnskapen og bilene til å kunne konkurrere med de aller fleste i dette landet.

Lite skjer vel før 5000 på denne så registeret blir ikke det lengste, men hadde vært morro å sett forskjellen med vanos kontra uten ;) Hint hint jørgen

Men blir artig å se film av denne dekkbrennern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt med sytinga nå da, dette drar uansett i fra deg så det synger. Så skjønner ikke poenget med flisespikking fra forståsegpåere.

Slapp av litt du, tror krb gutta både har kunnskapen og bilene til å kunne konkurrere med de aller fleste i dette landet.

Lite skjer vel før 5000 på denne så registeret blir ikke det lengste, men hadde vært morro å sett forskjellen med vanos kontra uten ;) Hint hint jørgen

Men blir artig å se film av denne dekkbrennern :)

Svaret på vanos får dere av meg for jeg skal beholde den og blir mest sansynlig samme turbo og innsug:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke syti i det hele tatt ;) Syns dette er et morsomt prosjekt jeg.Var og så bremsinga til kvissel på torsdag så er nysgjerrig på litt kurver og slikt. Den lagde 903nm på 1.3..Kunne tenkt meg en sånn motor i egen bil og men håper etter litt modifikasjoner og få skremt litt moment ut av min egen m30b35 :) den ga jo 670nm ifjor på 1bar. Er hvertfall ikke noe tvil om at detta er en dønn strøken e21 som vekker oppsikt ;) All ære til Jørgen for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurven er drit bratt og kommer litt seint. har snakket med kvissel og han kjører snillere kaminstilling enn meg. min er mere lik slik hans var i fjord. Men jeg vil prøve det slik nå i første omgang.Bjørnstad har ikke tengt og kvitte seg med bremsebenken med det første=)

Nok om dette nå.

Jeg byttet olje på både motor og gir i dag før jeg tok en prøve tur med bilen. Og jeg må bare si att dette er det sykeste jeg har hvert borti. Kjører samme trykk som i benken så det er full pupp som gjelder. Det smeller bare til på 4500-5000 og direkte i sperra på 8200. Kjører med yokohama r-dekk bak men det ble røyk i alle gir. Ble selfølgelig ikke filma for anders var for opptatt med sin egen bil i dag. er han som har go pro kamera. Men skal prøve og få til noe snart=)

har ikke så mye mere og si att bilen er helt gal og jeg er kjempe fornøyd med hvordan den er blitt.Skal bare få montert resten nå så er den klar for gatebil våler :)

Gøy og fylle racefuel til under 10kr L=)

jsmla53e32zlk5733pt6.jpg

Grei henger.Ikke min desverre.

txruhprwgx0k9h2qju5g.jpg

første lufte tur etter bremsing

x3niw7igty8y1gqathbx.jpg

Kjørte oss en tur til frans2k her på forumet.

Ser litt tam ut uten alpina leppa.

77q0symxnt8cqqe87o8g.jpg

er en blå silikon slange der enda pga di manglet en svart på lager. blir byttet.

pshfnhumi5ez8lzj31w9.jpg

Har ikke flokka dassjen enda men ser helt greit ut.

xkq2yd36fl03ln7kh5je.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøllette :applause:

Håper det blir mulig å se denne og 02'en din "kappkjøre" en gang..;) blir ikke bedre for oss som liker gamle gromme bmw'er...:)

"kappkjøre" eller "kappspinne" ???? Skal nok kjøre mye sammen til neste år får vi håpe. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøllette :applause:

Håper det blir mulig å se denne og 02'en din "kappkjøre" en gang..;) blir ikke bedre for oss som liker gamle gromme bmw'er...:)

"kappkjøre" eller "kappspinne" ???? Skal nok kjøre mye sammen til neste år får vi håpe. :mrgreen:

Hehe,kappspinne var ordet jeg leita etter..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...