Lamek Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Tror ikke jeg lar noen prøve denne gitt:) jeg ønsker ikke å ta livet av noen Ser den! var ment som en spøk! men håper det er mulighet å få sitte på en tur! noen oppi surnadalen som har tenkt seg til bud på gs treffet foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Gratulerer med å ha bygd en av verdens feteste e21'er Håper du skal bygge flere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentus14 Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 syke syke Jørgen, Gratuler! gle me te å sjå de i action no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 State of Stance posta på facebook http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 231&type=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Ja.. dårlig med goprofilming her, burde snart få lasta opp en film synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjooozz Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Ja.. dårlig med goprofilming her, burde snart få lasta opp en film synes jeg +1, ikke ha med musikk! vill høre beistet brøle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Det er ikke bare og slenge på kamera og raskjøre helt vil uansett ti pådøgnet heller da:) Det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Du lovte da film i helga da men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Du lovte da film i helga da men... -Det kommer når det kommer.. smør deg med tolmodighet Helt utrolig prosjekt Jørgen, dette står det respekt av!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Du lovte da film i helga da men... Anders har kamera. Ikke jeg. Han hadde ikke tid og komme så.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Du lovte da film i helga da men... Alle som har laga litt film med sånt utenom bane veit att dette ikkje kan gjerast til kvar og ein tid, tolmodighet er tingen både for oss som venter og mannen som skal igjennomføre dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Film kommer når det kommer, slapp av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Film av dette monsteret er verdt og vente på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå