Jørgen-A Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 den der hondaen har over 800 hk. så den er kansje ikke så lettkjørt med motoren bak fører. stor respekt til han som tør og bruke den såppas.
MonsterM3 Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Den der hondaen, nesten flaut..Men bmwene derimot.. Hva er flaut ?
Jørgen-A Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Acr må jeg stå over desverre.. Har hvert noe hver helg nå i lang tid. Så skal jeg til italia den 18. så bilen får hvile seg til rudskogen. Planen er og få justert kammer og benka før det:)
Lamek Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Bare send bilen nordover da jørgen så kan jeg få brukt den En sånn bil trenger ikke hvile:P
Jørgen-A Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Kansje de ja:) syns den fortjener vile nå
Jørgen-A Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Har kjørt opp ca 350 liter etter bremsing.
joggis Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Fyllte du ikke full tank ++ med flybensin når du først hadde muligheten da? hehe
Lamek Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Fyllte du ikke full tank ++ med flybensin når du først hadde muligheten da? hehe Hehe.. Flybensin eller Jetfuel A1 er bare godt rafinert parafin:) Så da tror jeg bilen hadde blitt slapp:P
Lamek Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Har kjørt opp ca 350 liter etter bremsing. Da har det jo fungert godt:) Sikkert ikke så mange kjørte km da:P hehe..
Freddygp Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Må vel innrømme at denne prosjektråden var en av grunnene til at jeg kjøpte meg E21:) Sinnsykt kult konsept! Har bare noen få ting som jeg mener du bør justere, forskjerm mot dør ser ut til å ikke line helt hundre samt at på alle bildene har du nyansefeil mellom skjerm og dør! Her må du få lakka opp igjen..Men når det er sagt så er jeg virkelig imponert over bygget ditt, denne kan du være stolt over:-D
Marius_e30 Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Fyllte du ikke full tank ++ med flybensin når du først hadde muligheten da? hehe Hehe.. Flybensin eller Jetfuel A1 er bare godt rafinert parafin:) Så da tror jeg bilen hadde blitt slapp:P Flybensin er 100 oktan med bly det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå