shaveass Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Skrevet Januar 25, 2011 var det ikke det jeg skreiv ? takk:) mn trudde det var vanelig med et jeg ?
baremats91 Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 2 på gamle biler, og som regel 1 på nyere biler
Endre Hånde Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 Vanlig med ett på de fleste eldre. På E36 har jeg ikke tenkt over det.. Husker jeg satte inn ett ekstra på en Kadett GSI jeg hadde for mange år siden for at bakenden skulle være symmetrisk. (Der var det separate lamper for tåkebaklys) "mimre"
Sjøbuse Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Vanlig med ett på de fleste eldre. På E36 har jeg ikke tenkt over det..Husker jeg satte inn ett ekstra på en Kadett GSI jeg hadde for mange år siden for at bakenden skulle være symmetrisk. (Der var det separate lamper for tåkebaklys) "mimre" GSI er tøft. jeg har astra GSI med 1 tåkelys bak. men der er det integrert i venstre baklykt. så det er mye penere enn den firkanten i bakfangeren. på E38 her jeg et tåkelys på hver side.
2000Touring Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 På min E46 er det ett tåkebaklys - venstre side. I den høyre lykta er det verken pære eller ledninger fram til.
Olelink Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 mener alle euro e36 har to tåkelys bak (ett i hver lykt). nyere bmw har bare ett. USA e36 ser ut til å ha egene delenr på sine baklykter og dermed er disse kanskje levert uten opplagt strøm/pærer for tåkelys ?
Olelink Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 min med mtech baklykter har bare et Med m-tech lykter, mener du da med hvit-blink ? M3´n min er orginalt levert med hvit blink og har to tåkelys bak. Men når jeg tenker på det så har jeg sett noe om dette i elektro skjemaene for e36. Enkelte landsutførelser og/eller modell år har opplagt strøm til bare ett tåkelys bak. Det skal dog være "lampe holder" til tåkelys i begge lyktene mener jeg, om ikke dette har blitt forandret for å møte nye krav i ettertid. Mao at de orginalt leverte lyktene har tåkelys på begge sider, men om du bestiller en ny lykt så er det fjernet på den høyre lykta f.eks.
ehrnst Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 mener med hvit blink ja. ikke at det er så farlig for min del. bruker det aldri. ikke er det påbudt heller
Hansh Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Trodde det pleide å være 2 på BMW, men har ikke sjekket hva som faktisk er i lyktene. De holder ihvertfall på to ryggelys! De aller fleste andre nye biler har jo bare et pinglete lite ryggelys som ikke lyser opp noe som helst.
vegard89 Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 vært kun 1 på begge e36 jeg har hatt.. rare greier
Rune Teien Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 den e 36 jeg hadde hadde 2 tåke bak lykter på 96mod på min z3 2000mod har også to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå