Heen Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Hvis du vil ha 51mm fjørbein med hjullager og nye tårn/topplager, så må du bare si ifra. Og har som sagt bilstein demperene og fjører om det er ønskelig.
Yngvejos Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Gule koni kan være ett alternativ ja, de holder seg dog ikke stive i evigheterda stivhetsreguleringen egentlig ikke er ment kun til justering av hardhet fra kjempehard til myk. Men den skal også brukes til å kompensere for slitasje sånn at bilen holdes like stiv i flere år. Denne muligheten mister man om man som mange gjør setter den på stivest mulig med en gang. Da vil den tape seg i stivhet etterhvert. Det der er nok en myte. Det står ingenting om det i manualen til demperene. Jeg monterte gule koni og satte dem på det hardeste fra dag 1. Kjørte 30 000-40 000km med dem uten at de ble mykere. Etterpå byttet jeg dem i Bilstein sprint, da føltes bilen som en sofa i forhold. Bilstein sprint er fint på bruksbiler, men lekebiler fortjener noe bedre.
Halbakken Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 Var det jeg tenkte også gitt. Hva vil folk anbefale til banebruk som er stivt da? K-sport er det ganske heftige priser på
Olelink Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Dette kommer fra Koni´s kundesupport men var rettet mot gule Koni til Volvo. Ville dog trodd det samme gjelder for gule Koni til BMW Uansett, gule Koni er iallefall stivere enn Bilstein sprint av min erfaring
Halbakken Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Skrevet Januar 28, 2011 Dette kommer fra Koni´s kundesupport men var rettet motgule Koni til Volvo. Ville dog trodd det samme gjelder for gule Koni til BMW Uansett, gule Koni er iallefall stivere enn Bilstein sprint av min erfaring Har et par kompiser som har volvo og det er nokså myke biler ja, hvertfall i forhold til Bmw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå