sv90 Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Som tema trenger Pdc kabel sett til e46 Coupe. Samt Høytaleren og styreenheten. Gi meg en lyd om du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Jeg har styreenhet, pipe-dings og kabelsettet mellom styreenhet og sensorene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 Jeg har styreenhet, pipe-dings og kabelsettet mellom styreenhet og sensorene. Må man ikke ha kabler framover i bilen og? Er det du har akt man trenger for og få det til og virke? Send meg en pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Jeg trenger også kabelsett fra sensor til pdc boks, noen som vet hva noe sånt koster nytt? Finner det ikke på GS eller KOEDS nettsider. (Trådstarert har selvfølgelig førsterett på bruktvarene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Jeg har nok fortsatt dette liggende tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Ok, av intreresse for meg om trådstarter ikke trenger. Jeg løp ned i garasjen nå og sjekket nå. Det er den høyre sensoren som ikke får signal etter at bakfangeren ble revet av i høst. (Hektet seg fast i en stein etter en rygging) Tydlighvis fått en vakkel i ledningen. Hva er prisen du ønsker? Jeg regner med at det er med feste/kontakt for sensorene? Må ikke loddes mot PDC boksen heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Tror trådstarter har solgt bilen han skulle ha dette til. Det skal være med kontakter og det hele ja, men jeg skal sjekke opp i det for sikkerhetsskyld. Vet ikke jeg, er 250,- inkl. frakt en grei pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Skjønner, passer meg bra om han har solgt Jeg sjekker hva nypris er i morgen hos GS, er fristende å kjøpe nytt og fikse alt i morgen siden jeg har fri denne uken, om prisen ikke så grusom. Brukte ledninger vet man jo egentlig aldri med, men nå er det jo fire brukte å bytte på Jeg sjekker pris hos de og tar en vurdering kl 10:00 i morgen tidlig, sansynlighvis blir det nok å vente på dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Jeg har også kabel og sensorer bak til boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Blir ikke rep sett fra GS, var bare kontakt til sensor og en halvmeter lang ledning. Det blir litt kort siden jeg ikke har anelse om hvor bruddet ligger i ledningen, vil tippe det da er fornuftig å bytte hele ledningen. Disse ledningene dere har har kontakt til sensor i den ene enden og løse ledninger som må loddes inn på PDC koblingsboksen i den andre enden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Mitt har kontakter i begge ender. PDC-kontrollboksen ligger i høyre sidevegg bak en plass, så kabelen er ikke så lang. Tok noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Ifølge delekatalogen ser det ut som det er en slik jeg trenger. http://realoem.com/bmw/diagrams/w/b/345.png ( Om du er sikker på at det ikke er noen brudd i den er det bare å få sendt den til meg Christopher Maximus Sjøtner Haugerudhagan 80, 0673 Oslo. Betaling med postoppkrav er kanskje naturlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Jeg har aldri testet kabelen, men den ser både hel og pen ut, så det er ingen grunn til at det er brudd i den. Jeg liker best forhåndsbetaling, da dette er både enkelt og mye rimeligere (postoppkrav er svindyrt), så om det er greit for deg hadde det vært det beste. Om du er skeptisk har jeg litt referanser i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Ok. Trenger konto nr ditt da. Send det gjerne maximus krøllalfa brands punktum no. Du har ikke mulighet til å ohme kablene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Mail sendt. Skal se om jeg får ohmet de. Skal gjøre det om jeg slipper å ta av kontaktene, men om de må av har jeg ikke så lyst. Det er uansett ikke verre enn at du skal få pengene igjen om den er defekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå