Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke det er noe særlig nødvendig med Relay Harness, men sikkert ikke dumt å ha.

Det er jo kun i start øyeblikket det trekkes mye strøm og det er jo ikke noe Relay harness på det som er orginalt fra før, så det går nok greitt så lenge man ikke skrur på nær og fjernlys samdtidig + tåkelys om man har Xenon i de også.

Skrevet

Forresten er det normalt at høgre hovedlykt skal lyse meir til venstre, altså peike litt innover mot venstre lys? Ser ut som at lyset frå høgre lykt treffer lyset frå venstre lykt langt fremme sånn høgre lykt krysser venstre. Kanskje vanskelig og skjønne forklaringa. Er det normalt?

Skrevet

Lyset skal på en måte kastes litt mot venstre, prøvde å finne ett bilde på nett men finner ikke noe, dette pga at hele veibanen skal lyses opp.

• 3 weeks later...
Skrevet
Okay,Bra :) Men må eg kjøpe sokler en anna plass? Og kan det komme feilmelding?

Kommer vel feil melding hvis du CANbus check på bilen din, vist ikke du har kjøpt digitalt xenon kit da. ?

enten stafetten selen XENON HID kit eller digitale slank XENON HID kit fra http://www.vvme.com er god å bruke og enkel å installere følger med i håndboken som forteller deg hver trinn du må følge.

Skrevet

Har montert 55w kit frå vvme nå, og det var ganske greitt. Tok litt tid, og fekk feilmelding når eg brukte relay harness. Så eg kutta ut det, og nå fungerer det bra! :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Montert 55W her også nå og ene Grøftelyset, men måtte gi meg pga regn.

Snart ikke plass til flere ballaster i motorrommet nå hehe :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...