chipsenter1 Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 har ikke tallet på hvor mange som satt inn K&N filter og fått problemer med lmm m.m står vel stortsett over alt på nettet. men seff er bare alle andre som får problemer så jeg MÅ jo bare dtte dit ett K&N filter for alle andre må jo ha feil.... moha
Tom K Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Jeg har hatt åpent filter på flere biler men aldri hatt noe problemer
ahj Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 har ikke tallet på hvor mange som satt inn K&N filter og fått problemer med lmm m.mstår vel stortsett over alt på nettet. men seff er bare alle andre som får problemer så jeg MÅ jo bare dtte dit ett K&N filter for alle andre må jo ha feil.... moha Men for å få problemer må olja legge seg på lmm. Jeg lot filteret ligge rundt en uke etter vask, så tror det ikke blir noe problem. Trenger ikke å håne meg.
chipsenter1 Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 nei da var ikke for og håne deg, bra det er noen som skjønt att det er lurt og ikke pruke olje på filteret;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå