Tzunami Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Hvordan kobler man om så man får h7-kontakt på ledningsnettet til lyktene? har hørt om noen kabler, eller at man må lodde om selv, noen som vet? gjerne link hvis dere vet om side som selger kabler evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Hella har adapterkabler som plugges på det eksisterende ledningnsettet og over på de nye lyktene. Om de selges løst vet jeg ikke (jeg har forøvrig et adapterkabelsett for facelift baklykter om noen trenger), men da ville jeg ha forhørt meg med BMW, Koed, Schmiedmann, GS eller liknende.. De følger normalt sett med i "ombyggingspakken" når man kjøper et sett med lykter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2011 Takker for svar Saltkjelen! hva du vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Kjøper du nytt så følger alt med i pakken,er det brukte lamper fra en facelift bil må du ringe en av dem nevnt over her for adapter kabler fordi dette må bestilles,men ingen problem å få tak i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå