Dirty Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Hvor har du det ifra at m52 tikker ?, må være noe du har drømt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Har du kjørt på bane med m52? Spør hagenisse og hans wilhelm f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkgrette Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 ja kansje det hehe blir vel til noe sånt eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Har du kjørt på bane med m52? Spør hagenisse og hans wilhelm f.eks Opp til flere ganger med 328n min, og sist gang jeg leide banen på rudskogen var det 2 stk m52b20 som ble piska en hel dag på banen, vi var 7 stk som kjørte ikke noe tikking. disse 323bilene rudskogen har, tikker ikke de heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Mulig det:) du kjører vel som ei kjerring da;) neida, men kjørte kanskje med gatehjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Mulig det:) du kjører vel som ei kjerring da;) neida, men kjørte kanskje med gatehjul? skal ikke gå go for at ingen m52 tikker men kan ikke tro den har noe mer problemer en en annen m50 motor som tåler masse pisk. vanlige dekk. m52b20 ble piska, de "drifta" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Ja og da er det ikke så mye g-krefter i spill vettu;) hagenisse mente ihvertfall at m52 tikker ved banekjøring, og han kjører med r-dekk og det gjør de andre jeg har hørt tikke også en motor mister jo ikke oljetrykket av å bli piska:p er visst ikke noe farlig men løfterne får bare ikke nok trykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Ja og da er det ikke så mye g-krefter i spill vettu;) hagenisse mente ihvertfall at m52 tikker ved banekjøring, og han kjører med r-dekk og det gjør de andre jeg har hørt tikke også en motor mister jo ikke oljetrykket av å bli piska:p er visst ikke noe farlig men løfterne får bare ikke nok trykk. Jaja ikke vet jeg, piska nok den 328n min 10 ganger mer en hagenisse presser sin oljetrykk hadde den nok av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Skulle virkelig likt å se deg kjøre fortere enn kim men du er kanskje en "drifter" du alle kan gi bånn gass, men det er ikke det som får den motoren til å tikke;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 De som har hørt min bil etter et par runder på Gardermoen kan vel skrive under på at M52 tikker som besatt etter banekjøring. Vesentlig verre med R-dekk og på trange baner, som autoslalom. Hører det ikke under kjøring, men tilbake i depot tror man jo hele greia har havarert. Hjelper dog godt å ta en ekstra nedkjølingsrunde på høyt turtall. Men kjører man sakte i svingene tikker den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Jeg trur den tikker fordi du kjører for sakte og skrenser for lite jeg kim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Skulle virkelig likt å se deg kjøre fortere enn kim men du er kanskje en "drifter" du alle kan gi bånn gass, men det er ikke det som får den motoren til å tikke;) så du mener at det ikke er hard får en 328 når du drifter ? må jo presse og presse og presse motor alt den er god får. har sett filmene, han kjører bra.men et helt annet turtall over lengre tid når man drifter. jeg var ikke mye snill med den motoren, langt ifra. Det er det flere her på forumet som kan skrive under på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Det er ikke turtallet som er problemet tror jeg, ettersom de tikker mindre på raske baner. Tydelig at det skjer noe i svinger, og der er vel krefter større med sporkjøring enn når man sklir bortover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Det er ikke turtallet som er problemet tror jeg, ettersom de tikker mindre på raske baner. Tydelig at det skjer noe i svinger, og der er vel krefter større med sporkjøring enn når man sklir bortover.. mye mulig, men jeg tror nok heller det er olja som blir alt for varm, mister smøre evne, hadde oljetrykk måler, alltid bra trykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Hvis olja mister smøreevne så er den ødelagt, hvis du leser det kim skriver så ser du at den slutter å tikke når han kjører rolig på høyt turtall, det er sånn man lufter ventilløftere... Oljetrykksmåler eller ei, er oljetrykket til løfterne som gjør bestemmer om den tikker eller ikke, lavt oljetrykk gennerellt så er det ikke ventiltikk du skal bekymre deg for alle de m52 motorene jeg har hørt tikke har jeg sett kjøre spor... Holder meg unna sånne skrensetreff, liker ikke kø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå