InGaR_L Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Jeg får vel legge ut min heller originale 520IA 2004. Bilen ser foreløpig veldig original ut, men det kommer! Gikk rimelig kjapt til innkjøp av nye felger, 20" Vertini Regency Jada..M-styling kommer! Dim: bak: 285/20-20 framme: 245/25-20 5" kant på bakfelgene =) Planer: -M-front -M-skjørter -M-bakfanger -M-koffertlist -30/20 senkesett -Krom grill Da begynner det nok å se rimelig mye bedre ut regner jeg med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Kanke akkurat si jeg likte felga noe særlig, men det er jo smak og behag Bilder inni bilen? Er fan av e60 med m plast. Det blir pent det ^^ Skal du ha helkrom grill? Ville gått for svart jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InGaR_L Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2011 Ja, felgene er smak og behag. Jeg går for denne grillen: viewtopic.php?f=6&t=143343&hilit=e60+e60/e61+tr%C3%A5den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Flott bil M-plast er finere ja. Kjør på Litt senk hadde gjort seg også .. men det får du vurdere selv (har senket min e60 45/35, og angrer litt nå om vinteren ...Eg kjem meg fram, men det er stivt og jævlig, iallefall her på Vestlandet med ubrukelig brøytemannskap som etterlater seg is-flekker i vegene over alt... (16" felger med ballong-dekk) På sommeren er det ein fryd med senk og 19" Felgene dine falt ikkje helt i smak hos meg, men smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Flott bil der:) flotte planer også, men kan også sette på plan listen: Hvite AE, nye felger og 4 rørs eksos, da får du deg en perfekt E60:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Og foresten ikke svart grill blir altfor kjedeligt der framme da. Svart grill passer kun på hvit, rød, eller sølv bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Ehh..Svart nyrer passer på alle farger det..For en helt annen look med svarte nyrer og AE. Fin bil det her.Syns til å med felgene var kule.Er nok noe annet å se bilen live,er da man for et ordentlig helhetsinntrykk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InGaR_L Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 Det er godt det noen som er lik meg =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Fin bil, litt senk hadde ikke vært feil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå