bmw cab Skrevet Januar 29, 2011 Skrevet Januar 29, 2011 Ja da har jeg kjøpt meg en e87 118d m-sport,122 hk.Man gir.2007 mod,all utstyr som fins å få tak i.Uten om full el stoler,og xenon lys.Bilen har gått 77000 km,og er import fra tyskland.Bilen er dønn strøken,kjørt av bmw tyskland. Har store planer som skal utføres. Det første som kommer er: -18 eller 19 tommer felger,blir nok bbs lm -nye lykter foran med angel eyes(har ikke xenon nå) -tone rutene helt fram -blackline lykter eller helt sota led baklamper-Kjøpt hel sota baklamper(LED) -sota side blinklys-Bestilt -Dobble eksos på hver side bak.Kom på 8500 hele veien hos svendsen eksos-Kommer når det er varmere i lufta Så skal dette tas etterhvert: -Chip -bytte ut orginal høytalere+sub under setene,det som er nå er helt ok -carbon splittere foran -carbon nyrer-Kjøpt -carbon def bak-Bestilt -carbon sidespeil deksler-Bestilt -carbon haifinne,hvis det går ann -coilovers -og det blir folie på hele bilen.farge forteller jeg ikke ennå
bmw cab Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 Da legger jeg inn nye bilder iløpet av kvelden.Tok en liten photoshutt her 2 dager tilbake. Veldig lite feedback her syns jeg :/
in2you Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Legg inn noen skikkelige bilder så skal du se det blir respons Ser ut som en riktig så bra utstyrt 1'er! Syns dei er utrolig gode å kjøre, hvordan er du fornøyd så langt?
bmw cab Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 Legger inn bilder nå faktisk.. Jævla god bil å kjøre,ligger som en klegg på veien.Men fy søren,det er m-sport.Og understellet er drit stivt.
bujk1 Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 Nice ride! Har en tilsvarende i hvit med M-pakke. Tørr jeg spørre hva du måtte betale for bilen?
bmw cab Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 Kom på ferdig regga 295000,ink vinterhjul.Rett fra bmw systemet.Jeg med andre ord 2 eier.Type motor har du i din da bujk1?
Adelsten Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 har 120da her, uten m-sport , men er godt fornøgd uansett da dette er en 2`er bil. Men likte din veldig godt. Gratulere med ny bil.
ogee1 Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 Gratulerer med knallfin bil! Ser temmelig strøken ut. Blir spennende å se hva du ender opp med av felger til sommeren. all utstyr som fins å få tak i.Uten om full el stoler,og xenon lys.Alt utstyr er en ganske tøff påstand. Lista over ekstrautstyr til 1-serie er forholdsvis lang, selv om den ikke kan måle seg med de større BMW-ene.
bmw cab Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 120 ja,skulle gjerne hatt det selv,så der har du en fordel adelsten Vil nok stå fast ved min påstand ogee1.Er som sagt ikke xenon,lyktspylere,el stoler.Men uten om det har jeg det meste.Alt det som er nødvendig,og litt over det..Men jeg er fornøyd jeg Felger ja.Kan avsløre at det blir bbs LM,med svart center.Det er det som er planen,hvis jeg ikke finner noe annet da.Men skal bli en påkostet 1er,det kan jeg garantere.
ogee1 Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 Vil nok stå fast ved min påstand ogee1.Er som sagt ikke xenon,lyktspylere,el stoler.Men uten om det har jeg det meste.Alt det som er nødvendig,og litt over det..Men jeg er fornøyd jeg He-he. Alt som er nødvendig, ja, det blir noe annet. Minner meg om da jeg var på utkikk etter bil. Dro for å se på en som var avertert med "alt utstyr". Da jeg klagde på at den bl.a. ikke hadde den største stereoen, sotede ruter bak og originalt hengerfeste, sa selger at det utstyret teller ikke, for det er det bare tomsinger som vil ha. Uansett, knall bil du har, og med de endringene du har på lista blir det en kjempekul bil å kjøre rundt i!
bmw cab Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 Hengefeste passer ikke på en 1-serien med m-sport fanger,æsj æsj. Men ifølge bavaria norge,så fikk jeg vite at jeg hadde drit mye utstyr på bilen,var ikke mange i norge som hadde det utstyret.Jeg bare nikket pent og smilte,he he Du for bare følge med,skal ta litt å litt før sommeren starter på fullt.
ogee1 Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 Hengefeste passer ikke på en 1-serien med m-sport fanger,æsj æsj.Men ifølge bavaria norge,så fikk jeg vite at jeg hadde drit mye utstyr på bilen,var ikke mange i norge som hadde det utstyret.Jeg bare nikket pent og smilte,he he Du for bare følge med,skal ta litt å litt før sommeren starter på fullt. Det var ikke meningen å være vrang, forresten. Glemte meg kanskje bort litt på grunn av den episoden jeg nevnte. Jeg kommer til å følge nøye med på denne. 2x2 eksos høres rått ut! Har du sett noe på hva slags coilovers du skal kjøpe? Jeg har lyst på senk på min, men er veldig usikker på hva jeg skal velge. Vil egentlig ikke ha den noe stivere enn den er nå, bare litt lavere.
bmw cab Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 Du burde følge med,gjør du ikke det,så går du glipp av en fin bil Jupp,dobbel eksos.Er et helvete på bilen her,siden batterikassen bygger veldig langt ned under bilen+endel plast deksler.Så blir mye planlegging,vil ikke ødelegge noe under bilen helt unødvendig.. M-sport understellet er jævlig stivt oppsatt for å være orginalt,men den er alt for høy..Så jeg har vært inne på tanken å sette opp enten coilovers eller kun dempere\fjærer fra bilstein.Men det må jeg tenke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå