Gå til innhold

bmw cab`s e87 118d m-sport.Bestilt time til toning av ruter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at HU står for headunit (eller 'spiller' som vi kaller det i Norge) ;-)

Kunne tenkt meg en dobbel-din Pio-spiller i bilen, men helst bare for skjermens skyld.

Jeg syns det låter jævli bra, til å være noe BMW har pakka sammen på egenhånd.. :-)

Men, ja det er mulig det mangler detaljer.

Alltids rom for forbedring, men da måtte det i såfall (for min del) gått uten tap av bagasjeplass og uten for mye blå, blinkende lysdioder som indikerer hvor mye blingfaktor anlegget har.

• Svar 179
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe.

Jeg skal ikke ha sånne discolys i bilen da,hehe.Men det skal være stilreint,det skal det.Og alt skal se OEM ut..Vent å se,så skal dere se at jeg mekker sammen noe,som blir WOW ;)

• 4 weeks later...
Skrevet

Er lenge siden sist nå ja,he he

Men har bare egentlig slappet av i det siste.

Men har bestilt time til toning av ruter,planlagt løsninger til stereo prosjektet,og føler tiden er inne for å chippe bilen.

Utenom det så er også et senkesett under vurdering.

Men tiden vil vise om det skjer noe snart..

Skrevet

De har jeg sett.Men skal bruke et annet merke,eller det blir vel endel merker,hehe.

Det som er helvete her er orginal systemet,den som er det fast rustende håndbrekket.

Men har noen løsninger jeg jobber med.

Skrevet

Jojo er bare å montere et høynivå adapter så har man forsterkere baki.

Men det blir igjen koblet via orginal forsterkeren.Og den klarer jo ingenting.Jeg vil gå utenom den.

Skrevet

Å NEI NEI NEI.Da synker bilens verdi ned.Har hifi i bilen og IDRIVE med navi.Så HU blir ikke byttet ut.Men må finne på å gå rundt orginal forsterkeren som ligger bak et deksel på venstre side.Har satt proffe folk på jobben,de skal finne ut hvordan jeg kan bygge et bra anlegg med orginal HU.

Skrevet

Feit børse :) Rart jeg ikke har sett deg på jessheim enda. Men holder herved utkikk :D

God inspirasjon til eksos her også... :)

Skrevet

Jaså gitt??,den er jo ikke til å unngå den bilen der,hehe.Ser den fra månen å,den fargen er liksom ikke så annonym..

Er så sliten for tiden,skrur bil bil bil hver jævla dag på jobb..Er nesten så jeg ikke orker å gjøre noe på mine egne biler snart.

Skrevet

Hehe,da har du sett den ja??,ja ha syns du om fargen da?,mange som sier den fargen er veldig kul på en spz måte.Hva syns du om felgvalget mitt da?

Ja jeg selv er ganske fornøyd med eksosen,per dags dato har jeg ikke sett noen 1er med sånn eksos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...