vain Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 ¨Jeg lå bak deg fra industriområdet og til senteret så jeg fikk ikke studert fargen så mye, men jeg syns det var blanda drops, kul og spennende men liksom litt rar hvis du skjønner men helhetlig syns jeg den kledde det jeg Snart blir det en 1'er til med slik eksos, men skal jo seff ha doble på hver side
bmw cab Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 Hehe.Blir mer senk snart og tonede ruter.Og kommer carbon diffuser bak,carbon spoiler og carbon splittere foran.Men tar litt å litt,har ikke hastverk. Aha,skal du bygge eksosen selv eller setter du bort jobben???
vain Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 ja det hjelper på carbon stæsjet fra bmw er bra dyrt da.. snakker ti flak bare for takspoilern... også er jeg litt skeptisk til ebay greiene, har testa et par carbon ting med superdårlig passform. for min del blir det carbonsplitterne foran og svart høyglans tak og diffuser. eksosen tar jeg selv
bmw cab Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2011 Ja da føler jeg at det er på tide å oppdatere litt her. Har egentlig ikke gjort så veldig mye på bilen i det siste. Men har gjort noe da. Har byttet ut frontrute, til NY koltet frontrute.(koltet-blå lilla skjær) Ruta kom på 15000 kr orginal BMW rute. Jeg betaler kr 0 som på alle andre bilene mine Driver bruktbil butikk, så har endel kontakter Og så har det blitt polering og rens av hele bilen. Tenker den blir lagt ut nå til salgs Legger ut bilder nå
vain Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 Selge gobørsa altså? Åssen innpress og dim kjører du på felga dine? 8,5x19 ET40 og 9,5x19 ET46 ??
bmw cab Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2011 Ja vurderer muligens et salg nå, men tiden vil vise. ET på felgene står i tråden et sted. Måtte finne riktig ET for å presse på 19 tommere.
bmw cab Skrevet November 13, 2011 Forfatter Skrevet November 13, 2011 Da er time bestilt på mandag til toning av rutene.Gleder meg
Dufniall Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Da er time bestilt på mandag til toning av rutene.Gleder meg Gromt Men wunderbaum?? :-&
bmw cab Skrevet November 15, 2011 Forfatter Skrevet November 15, 2011 Deilig med wunderbaum Vil alltid ligge litt råner blod i meg, selv etter så mange år
Dufniall Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Deilig med wunderbaum Vil alltid ligge litt råner blod i meg, selv etter så mange år Samme her. FTW!
Dufniall Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Ikke vær redd, det finnes pynt for deg også, se her f.eks. http://www.cardecor.com/categories/Car-Charm-Ornaments/
aottesen Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Magisk side!! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Dufniall Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Blir noen Hello Kitty-matter til noen heldige vinnere på kontoret til jul i år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå