Gå til innhold

bmw cab`s e87 118d m-sport.Bestilt time til toning av ruter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aottesen: Liker felgene dine jævlig godt,er noe sånt jeg har lyst på selv..Hva heter felgene dine?

• Svar 179
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Husker ikke helt hva de heter. Kjøpte de hos GS. Heter noe med Gun Metal (har vel med fargen å gjøre) ;-)

Finner de under 3-serie felgene (samme innpress på e46 og e87).

Skrevet

Ja sondrelm,var på utpusten..Hadde fått tilbake bilen for 5 min siden da,måtte fyre opp en røyk med engang,hehe.Men takk,er fornøyd med bilen selv nå.

Takk aottesen,skal sjekke det ut ;)

• 2 weeks later...
Skrevet
Ja veit,er endel av det samma.Er derfor jeg har lyst til å ha en bil som skiller seg ut..

Kan da ikke være så vansklig det.Bare å planlegge et treff for 1 serie.Sikkert endel som møter opp,bare her rundt meg er det 3-4 stk tror jeg..Men jeg er klar for et 1 serie treff iår,helt klart.

Er med på 1-serie treff, hadde vært kult:-)

Kul bil forresten, er folien orange?

Vurdere å få folie også enten matt sort eller matt hvit

Skrevet

Sånn.Hadde endel å gjøre i det siste.

Men ja,jeg skal prøve å dra igang et 1 serie treff,og rett å slett håpe at det kommer nok folk.

Jo takk :) Yes,folien er orange i sola og rødaktig i skyggen.Ja man slipper å slite ut orginal lakken.

Påtide med en update føler jeg,hehe ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Da er sommer felger/dekk bestilt,nå står bilen på piggdekk,har ikke brukt bilen på flere uker nå.Bruker caben i stedet :)

Dette er siste oppdatering folkens..Henter de imorgen,kjøpt på GS med kompis rabatt,40 % :)

Sier ikke type felger det er før de sitter på bilen.Tok en råsjangs når det gjelder ET på felgene.Prøver å ha så brede dekk som mulig.

Ble 245.35.19 bak og 225.35.19 foran..Er redd det kan gå til helvete,men vi prøver,hehe ;)

Skrevet

Det innpresset jeg fikk av deg på pm aottesen.Satset på at det funker på min,som kun har msport understell.Din er jo senket litt mer.

Men din subber ikke i det hele tatt med det innpresset?

Jeg valgte en helt grei voksen str bak.Tok 245.35.19 bak og 225.35.19 foran.Burde funke det,eller hva tror du??

Skrevet

Funker finfint det :-D Gleder meg villt til å se!!

Min subber bittelitt fremme, men har 235 der.

Bytter nok sikkert ut med 225-dekk neste sesong tenker jeg.

Håper det går på felgene uten for mye strekk.

Skrevet

Jeg gleder meg selv skal jeg si deg.GS måtte bestille de,hadde de ikke på lager engang.Ventet søren meg i 2 uker nå.Så 1ern har bare stått stille en god stund nå,full av støv og pollen,hehe.

Ja gleder meg vilt selv,håper det blir bra og at det faller i smak hos folk :/

Skrevet
Sånn.Hadde endel å gjøre i det siste.

Men ja,jeg skal prøve å dra igang et 1 serie treff,og rett å slett håpe at det kommer nok folk.

Jo takk :) Yes,folien er orange i sola og rødaktig i skyggen.Ja man slipper å slite ut orginal lakken.

Påtide med en update føler jeg,hehe ;)

Så strøken ut med folie! Mørkere ruter tror jeg skal på ønskelisten:) Stiller også på treff rundt Oslo :)

Skrevet

Update:Felger er kjøpt inn og montert.Er meget fornøyd :)

Legger ut bilder i løpet av helga tenker jeg.Må også si takk for hjelpen til mister aottesen,han hjalp meg med å treffe rette innpresset(ET) på felgene.

Ja satser på å kjøre i gang et lite treff.Ikke noe burning eller sånt,men bare snakke litt bil og bli bedre kjent med folk utenom forumet..Alle andre med bmw har vel også lov til å komme syns jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...