Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å bli dritt lei bmw etter 13 dager! Er bare problemer med den, skulle ha holdt meg til vw gitt, det starter da hvertfall uansett!! Men, nok om det!

På Torsdag starta bilen så fin så fint. Så den har stått siden Torsdags kvelden til idag (Lørdag)

Jeg skifta starteren idag fordi den var ødelagt, men starta den ?! NEIDAAA!

Motoren drar rundt, men helt død! Prøvde å trillstarte den, nope! Bensin får den. Det var 14 liter på bilen når jeg parkerte den, kondens ?! Prøvde å helle oppi ei flaske med null respons.

Tenkte å sjekke plugga, men nå har jeg prøvd alle mulige slags pluggnøkler som faen ikke passer...

Bilen er en bmw 94 318.

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Så bilen startet fint FØR du monterte ny starter? Alt er selfølgelig kobla rett? Hører du bensinpumpa? Alle plugger får gnist? Prøvd med startgass? Lade batteriet?

Skrevet

Nja. Torsdag. Den har stått siden da..

Ja, regner da med det. Alle kontaktene sitter da på..

Ja, hører den.. Plugger får jeg ikke opp.. Er da så rar pluggnøkkel på`n :s

Skrevet

Hvis den gikk før du skiftet starteren antar jeg at du har kommet bort i noe som gjør at du ikke får gnist på pluggene :bom

Hvis du ikke får ut en plugg kan du prøve en annen plugg i en avpluggledningene for å se om du har gnist. Hvis ikke så ville jeg sjekket alle koblinger frem til fordeler og videre til plugghetter :wink:

Husk at kondensfjernar ikke kommer helt fram til motor umiddelbart da

Har du gnist ville jeg satt en vifteovn i motorrommet hvis du ikke har en varm garasje. La den stå noen timer og dra start :)

Skrevet

Hvis ingen ting av dette hjelper. Så tau den igang.. Bli tauet av en bil vri nøkkelen putt den i andre gir slipp clutchen og la den prøve! Den kommer til slutt det kan jeg garantere.

Skrevet
Hvis ingen ting av dette hjelper. Så tau den igang.. Bli tauet av en bil vri nøkkelen putt den i andre gir slipp clutchen og la den prøve! Den kommer til slutt det kan jeg garantere.

Hvordan kan du garantere det? Om en bil ikke har gnist kan du taue til du blir grønn!

Har du sjekka veivsensoren?

Skrevet

Hei! : )

Vet att Vw er feilhjulstrekk, men syns det er en bra bil jeg.. Bmw er ikke ille når den først går = )

Fikk rista liv i den ista, tok ut alle plugga. Dem var helt svarte. Skulle kjøpe nye, men dem hadde ikke. Så jeg pussa dem helt ned og tente på dem. Da fyra den med en gang! :D (god bil, øhhm) :P

Meen, er ett annet problem som har vært siden jeg fikk den.. Når jeg ligger å "cruser" etter veien så nøkker den til litt, så jeg må liksom gi på gass for att den skal komme seg.. Dette skjer bare når jeg har gjevn gass, ikke når jeg driver å leker meg.. Noen som kan vite hva det kan være for noe ?

Skrevet

Samma problemet hadde vi med en E46 320ci for 2 år sia, bytta en coil. deretter gikk den som ei klokke.!

Prøv å finne ut hvilken coil som er gåen først, dyrt å bytte alle.

Skrevet

Nå er ikke jeg helt inn i detta Bmw systemet :s

Og er heller ikke såå flink med det elektriske på en bil..

Hvor sitter dem, og hvordan finner jeg ut om dem er ødelagte ? :s

Skrevet
Hei! : )

Vet att Vw er feilhjulstrekk, men syns det er en bra bil jeg.. Bmw er ikke ille når den først går = )

Fikk rista liv i den ista, tok ut alle plugga. Dem var helt svarte. Skulle kjøpe nye, men dem hadde ikke. Så jeg pussa dem helt ned og tente på dem. Da fyra den med en gang! :D (god bil, øhhm) :P

Meen, er ett annet problem som har vært siden jeg fikk den.. Når jeg ligger å "cruser" etter veien så nøkker den til litt, så jeg må liksom gi på gass for att den skal komme seg.. Dette skjer bare når jeg har gjevn gass, ikke når jeg driver å leker meg.. Noen som kan vite hva det kan være for noe ?

Du har jo allerede sett att pluggene ikke er gode!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...