2000Touring Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Vet ikke om jeg gidder å bruke energi på å hjelpe en som mener at VAG er så fantastisk, og BMW ikke er noe bra Men har du vurdert å ta en diagnose på bilen din? Pluggene skal jo ikke være svarte, da er det noe galt! Den får tydeligvis for mye bensin(eller for lite luft) Har du prøvd å finne ut hvorfor pluggene er svarte av sot?
Glennarn Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 Hva jeg mener er vel min egen sak, har aldri sagt att bmw er noe dritt! : ) Men nei, jeg har ikke sjekka hvorfor plugga er helt svarte.. Dem blir vel sikkert det etter mange år, gud vet hvor lenge dem kan ha søtti på bilen... Luftfilteret har jeg akkurat skifta til ett powerfilter..
Morty999 Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 uansett hovr lenge di blir brukt så skal ikke plugga bli svarte om ting er riktig...
Glennarn Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 Da har det vært noe galt med alle bila mine.. Hva kan det være for noe da, att dem blir svarte ?
Morty999 Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 får for mye bensin.. er det riktig skal di være mørke brune
Glennarn Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 Strøpe igjen bensinslangen litt da ? Neida... Meeneeh, da gjør jeg hva ?! :s
CrZyWiz Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Første du kan gjøre, er å få noen med peiling til å se på bilen.
simon100 Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Mitt råd er: Bytt plugger og sett inn et nytt orginalt luftfilter
Glennarn Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 Skal bytte plugger i morgen og sette på igjen org luftfilter. Ble jo ikke noe tøff lyd med powerfilter. Men bilen tok fyr idag.. Jordings kabelen til batteriet smelta (den som går ifra batteriet til karroseriet) Pluss ledningen ifra starteren til batteriet :s Bare trøbbel med denne bilen :S
shargat Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 + ledningen fra starteren som er kommet borti jord kansje
Glennarn Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 Okay, da skal jeg prøve å leke smart her.. Folk sier det kan væra coilen for att den nøkker til veh gjevn gass og plugga mine er så si defekt sikkert ettersom dem er helt svarte.. Ooog den får vist for mye bensin ifølge folk.. Da er mitt spm : Hvis jeg skifter plugger, setter på orginal filter, bytter den (de) coilene som er ødelagte, blir den frisk igjen da ?
shargat Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 kansje, kansje ikke men er nok mest sansynlig at det kommer til å virke:) det at den nøkker under kjøring er at den ligger å kutter tenning (plugger )
Glennarn Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 Okay, da får vi prøve igjen i mårra.. Hvis ikke det går, så tenner jeg på`n ; )
shargat Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 hehe, hvilken bmw er det du har? fant du ut hvorfor kablene smeltet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå