Torgis Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Hvor har du kjøpt 4-5bolts adapter spacer? svar i PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachimb Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 hei, hvilken farge har du på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Denne var pen! Hvor har du fått tak i den frontfangeren om jeg tørr spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dev|L^ Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2011 hei, hvilken farge har du på bilen? Er en nissan farge 3 sjikts... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dev|L^ Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2011 Denne var pen! Hvor har du fått tak i den frontfangeren om jeg tørr spørre? Fangeren er en replica M tech 2 med fast plastet Rieger infinty made by me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 må sei at denna blei stili huska nor den gikk her nede på nesse nor en kompiz hadde den... huska va en del rust på den huska faktisk etter denna biln nor den gikk oppi tromsø før sekkert 7-10 år sia å d va den kamelomlakka å borbet felgan på det va gromt på den tia korsn gjort du det me front fangarn?? blei jævli stili... har e30 me 3.5 turbo skjøl.. e fra myre så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yahhh Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 ja morten han ser nåkka nedre ut nu ja...hadde det ikkje vert før æ fikk så masse før han hadde han ikkje blidt solgt heller;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dev|L^ Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 må sei at denna blei stili huska nor den gikk her nede på nesse nor en kompiz hadde den... huska va en del rust på den huska faktisk etter denna biln nor den gikk oppi tromsø før sekkert 7-10 år sia å d va den kamelomlakka å borbet felgan på det va gromt på den tia korsn gjort du det me front fangarn?? blei jævli stili... har e30 me 3.5 turbo skjøl.. e fra myre så.. Arti å høre info om før i tia med den Frontfangarn e en replica fra GS som eg tok en skada infinity leppe å sette fast som form å støpte glassfiber fast i fangarn.. (mye jobb) åsså tok eg å fjerna feste hållan å monterte cat killer ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dev|L^ Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 ja morten han ser nåkka nedre ut nu ja...hadde det ikkje vert før æ fikk så masse før han hadde han ikkje blidt solgt heller;) Hadde du den Før han fra sortland eg kjøpte den hos?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dev|L^ Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 Ikkje lenge igjen t sommarn no!! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Ok, takk for svar! Jeg digger den fronten der!! fargen var spenstig og annerledes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 //bmwhadsel// va nok nest siste eier på den før du kjøpte ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yahhh Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 ja det var meg han på sortland kjøpte den hos....jeg henta den i narvik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dev|L^ Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 E int i Andre Baklykter Gjerne rød sort, eller rød blank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Kan gå god for at denne bilen bærer preg av svært godt gjennomført arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå