Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kan gå god for at denne bilen bærer preg av svært godt gjennomført arbeid 8)

Takk Takk Cato ;P

• 1 month later...
  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dær va biln henta fra vintelagere, men på heimturn ødela eg radiatorn of vifta.. va væll vifta som gikk i radiatorn, så no blir det El vifte.. Har heldigvis enn radiator ligganes :)

• 2 weeks later...
Skrevet
Har væl fått fiksa radiator sia eg så deg på finnsnes igår kvell ;)

Jepp ;) no e det elektrisk vefte på den ;)

Skrevet

Møtte denne hærligheten i dag og fikk slått av en prat! Pen bil 8) Men må ses i real for bildene lyver litt, enda penere i real ;)

Skrevet
Møtte denne hærligheten i dag og fikk slått av en prat! Pen bil 8) Men må ses i real for bildene lyver litt, enda penere i real ;)

Thanks! :)

• 4 months later...
Skrevet

Dær nærma vintern seg her i nord å bilen e straks klar for vinterlagring :) vinter prosjekt handlet inn E30 325i cab som skal få seg hel shine i vinter :)

• 1 month later...
Skrevet

Spennende! Håper den blir like fin! Blir det egen tråd på den, eller kjører du det i denne tråden? Venter bilder :)!

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Til dere alle som sender PM om interesse i og kjøpe bilen, selfølgelig kan alt selges, men prisen må være rett.

Skrevet
kjekk vogn... va fin styling du hadde fått til... gjerrig med bilder ja... må nok få han simon danielsen å dunke deg litt i hode :) så det blir mer bilder. av denne gromme bilen pøs på

Takk takk, bilen står på vinterlagring så bilder er vanskelig å få tatt og :P

• 10 months later...
Skrevet

ser det e snart ett år sia eg har oppdatert her , påtide med litt updates snart... akkurat nå driv eg å planlegg korsn sommarfelga eg skal ha på bilen.. Står mellom XXR 526 10x17 rundt om, Dare rs 10x17 eller Axe EX10 8 og 9 x 18.. ka dokker meine ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...