morten325i Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 hei... nettopp byttet topp paking på min 325 tds... etter dette har bilen bynt å fuske litt på tomgang å under pågrag.. har hatt diagnose test på bilen.. og fikk opp regulering av innsprøytningsstart.... noen som kan fortelle meg hva jeg kan gjøre for å få dette fikset??
morten325i Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 jupp den er koblet til... tenker på den dysen med kontakt?? kan være lednings feil i den??
SweetBMW Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Er ikke pumpa som er tima feil da??... Kan ikke så mye diesel men prøver her.
Forbiss Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Pumpa flytter seg ikkje ved bytte av toppakning. Merker du forskjell viss du tar ut kontakten til dysa? Kan ikkje tenke meg emnet enn dyse eller register siden dette har skjedd i forbindelse med toppakningsbytte.
morten325i Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 hmmm....funka står på kjile på denne motoren så den skal jo ikje flytte på seg... næi har ikke prøvd ennå...skal prøve seinere å ta den av å se om jeg merker noe.... men vist ikke det hjelper...kan den vere noen grader feil på registre så gjør det??
TRF Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 gå over kabler igjen, sjekk at du ikke på et eller annet vis har skadet eller dratt av: 1. ledning til dyse nr4 2. ledning som går inn i bunn av dieslpumpa 3. veivsensor. om du har satt på kammen feil så skal ikke da ha så mye å se for dette om du er 100% ikker på at pumpa står rett i forhold til veiva. (ikke ha mye å si iforhol til feilkoden that is)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå