Gå til innhold

diff

steffru
 Share

Anbefalte innlegg

kanskje noen gidder å svare deg om du gidder å skrive en ordentlig emnetittel.

Synes personlig at slike svar er ubehagelig og unødvendig. Går da an å skrive det på en litt hyggeligere måte liksom.

Men er enig i at det er for dårlig emnetittel og kanskje blir stengt snart hvis ikke trådstarter forandrer den.

Litt beskrivelse av motor og modell har vel også hjulpet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager om jeg bjeffer litt, MEN. Det står klart og tydelig i retningslinjene hvordan dette skal gjøres. Det er normalt og sunn fornuft å greie å tenke seg til at det kan være lurt å skrive en ordentlig emnetittel. det er direkte frekt å forvente at hele bimmers skal trykke på din diffuse tråd for å sjekke om de kan svare eller ikke. det er tross alt folk som bruker sin fritid på å hjelpe helt fremmede gratis.

og selv om min nye profil ser ganske ung ut, så har jeg vært medlem her lenge. (5 - 6 år?) og ser flere slike daglig føler jeg..

For å gjøre godt for det hele igjen kan jeg si at stor diff fra e34 passer fysisk i traversen på e32 ja.. (mener jeg nå ganske sikkert da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager om jeg bjeffer litt, MEN. Det står klart og tydelig i retningslinjene hvordan dette skal gjøres. Det er normalt og sunn fornuft å greie å tenke seg til at det kan være lurt å skrive en ordentlig emnetittel. det er direkte frekt å forvente at hele bimmers skal trykke på din diffuse tråd for å sjekke om de kan svare eller ikke. det er tross alt folk som bruker sin fritid på å hjelpe helt fremmede gratis.

og selv om min nye profil ser ganske ung ut, så har jeg vært medlem her lenge. (5 - 6 år?) og ser flere slike daglig føler jeg..

For å gjøre godt for det hele igjen kan jeg si at stor diff fra e34 passer fysisk i traversen på e32 ja.. (mener jeg nå ganske sikkert da)

Rooolig.... Pust med magen :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke med flensene, men begge er vel "stor" diff, så skal gå i traversen.

Det er sikkert noen andre her inne som vet mer om dette enn meg.

du kan også se litt på realoem.com der pleier det å stå en del dimmensjoner osv.

godtatt, og velkommen til forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, e32 735 har iallefall samme diff som e34 535 og alle e34 (fra 525 og oppover)

har samme travers. Så diffen passer fysiskt.

Hva flenser mot drivakslinger og splittakslinger anngår vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

518, 520 (m20 og m50) og 524/525td(og tds) ble aldri levert med travers med

ramme, verken som sedan eller stasjonsvogn. (med unntak av noen få utgaver

av 518).

Derimot har alle 525 (m20 og m50) og oppover alltid hatt travers med ramme.

Begge travers typene kom omtrent samtidig så dette er ikke en design forandret

med tiden men rett og slett en design forbedring for de motorsterke e34 som alltid

har vært der.

Men alle* differ fra e34 passer nok fysiskt i e32, men det vil være forskjell på flensene.

*

EDIT, ser den siste settningen må utfylles litt :

Vel og merke alle e34 differ fra og med 525 bensin (ikke diesel, alltså e34 med

travers med ramme. 520, 518 og 524/525 diesel differ passe de og, men trenger

en brakett i forrkant da den fremre foringen i traversen (med ramme) er annerledes

plassert enn i traversen uten ramme. Men nå er vel 520, 518 og 524/525 diesel differ

kanskje ikke de mest ettertraktede til store e32 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...