Gå til innhold

Sjekk den M5'en!! haha

MagnusHN
 Share

Anbefalte innlegg

Om vi nå skal vare så seriøse så borde vel alle ombyggde og uorginale m5:er vart sletta fra finn under m5 annonserne.

Et minstekrav når man legger ut en annonse under M5/M3 bør da være at bilen i det minste har motor/ytelse som en M5/M3...

Å legge ut en 520i med M5-styling i kategorien M5, er intet annet enn patetisk.

For øvrig synes jeg også det er patetisk å slenge på fire endestykker og et digert M5-emblem på en 520i, men det er nå en gang min mening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skrev en klage til Finn.no, om at bilen lå feilplassert.....

Ligger ikke blant M5 lengre.

Herregud for et jævla BMW-politi ass.

Jaggu enig i denne også... Lurer på om Toyota og Kia-fans er like nazi...?

Jeg synes det er bra at noen gidder å si ifra, er så lei av folk som bare gir faen i alt! Den bilen hadde ingenting blant M5er å gjøre, punktum finale! [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del blir det feil å si at du kjører M3 eller M5 om den er ombygd, uansett hvor gjennomført det er..

Men det gjør ingenting for deg om han med et kopi-M5 kit og merker legger den tilsalgs under M5 kategorien og later som den er tilnærmet en original M5?

Litt selvmotsigelse synes du vel ? ;)

Bare for å ha det klart: Jeg har ingenting i mot bilen, synes den er skikkelig fin og kunne godt hatt den selv. Det jeg reagerer på er annonsens utforming og språk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter i om folk legger ut en vanlig 5 serie under M5 kategorien, ihvertfall sålenge det står at det er en 520 med M5 styling, det at anonnsen er dårlig utformet har da ikke noe med saken å gjøre, det er ikke bare utlenninger som har problemer med rettskriving, ta en titt på forumet her så ser du det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter i om folk legger ut en vanlig 5 serie under M5 kategorien, ihvertfall sålenge det står at det er en 520 med M5 styling, det at anonnsen er dårlig utformet har da ikke noe med saken å gjøre, det er ikke bare utlenninger som har problemer med rettskriving, ta en titt på forumet her så ser du det

Selvfølgelig, ettersom det sjelden skjer. Hadde derimot alle tenkt som deg så hadde finn.no vært et uoversiktlig virvar av biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del blir det feil å si at du kjører M3 eller M5 om den er ombygd, uansett hvor gjennomført det er..

Men det gjør ingenting for deg om han med et kopi-M5 kit og merker legger den tilsalgs under M5 kategorien og later som den er tilnærmet en original M5?

Litt selvmotsigelse synes du vel ? ;)

Bare for å ha det klart: Jeg har ingenting i mot bilen, synes den er skikkelig fin og kunne godt hatt den selv. Det jeg reagerer på er annonsens utforming og språk.

Nei. Det er da stor forskjell på å mene en ting og aktivt gå inn og skrive e-post til stedet som har annonsen oppe og kreve å få den flytta.

Vær så god og gjør som dere vil, syns fortsatt at det var litt nazi å sende inn en mail pga det.

BMW Polizei ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne kjerra før jul. Ble fakta lurt i mørket der den sto, til jeg la merke til hjul og bremser. 16" vinterhjul og bremseskiver på størrelse med en colakork på en 507Hk kjerre? Nææææ=P

En 520i har bremseskiver på 324/310 X30mm.

M5 har 345..

Colakork det? Du er god med øyet :wink:

Er nok en del større forskjell enn du tror :wink:

E60 M5 har ikke 345...men 374 X36 fram og 370 X24mm bak :D

E60 520i har 310 X24 fram og 320 X20mm bak med manuell kasse :?

huv4egjrmwszox5s7icf.jpg M5 med 19" felg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Det er da stor forskjell på å mene en ting og aktivt gå inn og skrive e-post til stedet som har annonsen oppe og kreve å få den flytta.

Vær så god og gjør som dere vil, syns fortsatt at det var litt nazi å sende inn en mail pga det.

BMW Polizei ass.

Fantastisk......

Finn.no har en rapporteringstjeneste, hvor alle som ser på annonsene har en mulighet til å hjelpe Finn.no å holde orden i noe som lett kan bli ett rene kaos!

Jeg TIPSET dem om at annonsen var feilplassert, også flyttet de den....

Gjør det meg til en jævla nazi??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...