Lorentzose Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2011 Polere og vaske bilen idag, så den blir klar til Treff imorgen! Legger ut ett bilde seinere
Lorentzose Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2011 Tok ett par bilder etter treffet idag
Skulebollen Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Meget bra! Men kunne vert litt lavare bak og skulle hatt mørke blinkers framme
Thewiz Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Meget pen bil du har fått til Har helt lik selv, sjekk ut tråden min. Vi har nesten likt registreringsnummer
Lorentzose Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 Skulebollen: Takk for det Hehe, ja er helt enig! Og blinkersene framme og bak vil bli sotet as soon as possible
Lorentzose Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2011 Da er Lamin-x lyktefilmen og toppdekselpakningen kommet! Blir skifting av det imorgen! Bilder kommer
Lorentzose Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 Da har jeg begynt å skifte toppdekselpakninga! Er ikke mye til arbeidslyst i 5+ grader uten strøm og lite lys Så skal gjøre meg ferdig imorgen, samt prøve og legge på filmen på lykteglasa Skal selfølgelig rense imorgen. Dette var bare bilde jeg tok rett etter topplokket var av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå