Thewiz Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Kjipt med innbrudd. Skjønner meg ikke på folk som gjør dette. Skulle hatt en runde med juling. Ossen dim har du på hjula dine forresten? Bredde på RSene?
Svendsen Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Om den stod hos verkstede må jo dette være noe du må ta med de da, evt via dems forsikring? så sykt uflaks,,,,,
tordah Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 veldig synd, skjønner meg ikke på folk som gjør dette. Håper forsikringen til firmaet dekker dette !
asv Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Utrolig synd det der. Folk vet ikke forskjell på mitt og ditt... Om den stod hos verkstede må jo dette være noe du må ta med de da, evt via dems forsikring? så sykt uflaks,,,,, Tja, vet det var en kar som det hendte det samme med for ca 2 år siden. Antar at det var i samme område også. Mener at verkstedet ikke ville dekke det.
Svendsen Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Far min driver verksted i oslo, der har det skjedd en del ganger, men han prøver alltid å hjelpe kunden når slikt skjer å tar det gjennom forsikring på verkstede. (men prøver å få alle bila inn i verkstede om natta slik at det ikke skal skje). Men fins vel noen som ikke ønsker å være så behjelplig...
KrHeLl Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Nei, fy F! Slike folk!(tyver) skulle hatt seg et nakkeskudd. Kipt dette, håper verkstedet dekke det ja Bra de ikke fant på noe mer jæ..skap!
Lorentzose Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 Er så forbanna akuratt nå att det koker straks over!! Får bare håpe på det beste...
Thewiz Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Jeg hadde brydd meg mer om det vinduet enn stereoen, med mindre du hadde spiller til flere tusen. Sykt irriterende at folk ikke kan la ting være.
Lorentzose Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 Nå har bilen stått der i 3 uker snart, uten noe nytt... Men mulig jeg ser lyset i enden av tunellen nå! Bilen skal inn til en "Eu-godkjenning" for å se om det er noe mer galt enn bærebru og ruten. For visst der er reperasjoner til mange 10 tusener, så må nokk denne bilen passere... Men mest sannsynelig tilbake på veien igjenn! Har ordnet med sveising til bærebruen rundt påsketider, så blir den nokk eu-godkjent! Så skal jeg ta bilen til tønsberg nærmere april/mai! Tilbake til inbruddet... - Politiet har ennå ikke funnet skurken, men har nå tatt dette på forsikringen. Får saksnummer om noen dager, så blir det ruteskift. Dette bildet ble tatt idag:
Lorentzose Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 Da har bilen vært på eu-kontroll! og fekk en liten mangellapp... Bildet får tale for seg! Blir sveising av bærebrua etter påske!
hsd Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Ser jo ikke så galt ut det der egentlig, er vell på beina igjen snart tenker jeg Er det svingarmsinnfestninga som har revna med deg?
Lorentzose Skrevet April 13, 2012 Forfatter Skrevet April 13, 2012 Da har jeg snakket med " sveiseren " som jeg bruker til å fikse bilen nå som jeg er i tønsberg! Bilen min blir klar til 17 mai. Og kjører da bilen ned til tønsberg, søndag 20. mai! Uka etterpå er det Biltilsynet som står for tur, såpass jeg får godkjenne senkesettet, og Eu-godkjenning. Og når helga kommer da er det på Våler med gjengen i gatebil! Mye morro i mai!! Ett lite stemnings-bilde fra Bmwccn treffet i ørsta i sommer. Min til høgre, og 2 ukjente til venstre! Nå er det bare å vente på sesongen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå