Aleksander Hansen Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Hei! Har lekkasje på den ene dysen med ledning , er dette farlig og kjøre med? Må dysen byttes for og bli kvitt lekasjen?
SweetBMW Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Dysen må nok byttes ja. Vi prøvde å bytte bare denne kobber pakningen på bånn men det gikk ikke. Dritt at den dysa koster nesten 4000 kr.
SweetBMW Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Dysen må nok byttes ja. Vi prøvde å bytte bare denne kobber pakningen på bånn men det gikk ikke. Dritt at den dysa koster nesten 4000 kr.
///Naitsirk Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Du er ikke den første med dette problemet hehe
Aleksander Hansen Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 Er det skadelig og kjøre med?
D.Toft Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 tja, dysen lekker ned på varme områder, så tar hele skiten fyr? hva tror du selv?
Robin L Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 ikke noe særlig å kjøre med dette. stanker greit også. hadde akkurat det samme på min jeg og. tok ut dysa, leverte den inn til test benk. de fant ikke noe feil, så jeg monterte igjen. lak fortsatt. så ringte jeg gs, og de mente selve dysa lak. byttet den og alt ok
manta-a Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Hadd lekkasje på min der æ og,tok den ut og gjorde reint og stramma godt te,ble tett te meg da,e jo verd og prøve når den koste såpass.Klipt ledningan og lodda de sammen etterpå,men trur æ ska ta ei 27mm langpipe og skjære ett spor i neste gang,så slipp en og kappe ledninger,va ikke så enkelt og lodde nedi der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå